برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات فلاش تانک ایران بروز رسانی فروردین 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

درباره شرکت فلاش تانک ایران

 

شرکت فلاش تانک ایران یا همان شرکت هدیه باران ایرانیان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمانی در ایران است و با نام تجاری فلاش تانک ایران فعالیت می‌کند. عمر این فعالیت به چهار دهه رسیده است و این مجموعه از سال ۳۶۰۱ به‌طور رسمی خط تولید خود را راه‌اندازی کرده است.

در کنار تولید محصولات متنوع بهداشتی ساختمانی، خط تولید ترازوی آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت هدیه باران ایرانیان به حساب می آید. در خاطر بسیاری از ما نام تجاری ترازو هدیه حک گشته است.

بنابراین هدیه باران ایرانیان با دو عنوان تجاری و تاثیرگذار در تاریخ تولیدات کالای ایرانی، انواع گوناگونی از سیفون‌های مکانیزه(آبشویه)، انواع کاسه‌های بهداشتی وال هنگ، شامپو باکس و انواع ترازوهای وزن‌کشی و آشپزخانه را با بهترین کیفیت تولید نموده است.

اما تولید این محصولات، نقطه پایان این مجموعه پویا نخواهد شد و بدون شک خط تولید هدیه باران ایرانیان می تواند که در آینده مناسب  با نیاز روز ایرانیان، محصولات جدید را به فهرست تولیدات خود اضافه نماید.اهمیت دادو  به نیاز بازار در کارنامه فلاش تانک ایران کاملا مشهود است؛ در حال حاضر این مجموعه اولین و بزرگ‌ترین مرکز تخصصی تولید سیفون‌های مکانیزه(آبشویه)، تنها تولیدکننده فلاش تانک توکار و باریک‌ترین فلاش تانک روکار در ایران می باشد.

فلاش تانک ایران با تمرکز بر کیفیت تولید، ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسب، به سرعت به یکی از برندهای موفق و خوش‌نام در تولید محصولات بهداشتی ساختمانی مبدل گشته است.

 

 

جلب کردن رضایت مشتریان، تولید نمودن محصولات متنوع با طراحی کاربردی، استفاده از مواد اولیه مرغوب و خدمات پس از فروش، خط مشی مجموعه هدیه باران ایرانیان است. این مجموعه با به‌روزترین تجهیزات و تهیه مواد اولیه با کیفیت، با برندهای شناخته‌شده در رقابت است. تمامی محصولات از فیلتر آزمایشگاه کنترل کیفیت عبور کرده و در واحد تزریق و مونتاژ نیز تمامی قطعات تولیدی، بررسی گشته اند تا در نهایت، محصولی با کیفیت و استاندارد به دست مشتری برسد. در کنار تولید موفق و مرغوب، شرکت هدیه باران ایرانیان با کمک تیم پشتیانی برای ارائه دادن هرچه مطلوب خدمات پس از فروش محصولات خود تلاش نماید.

فلاش تانک ایران به پشتوانه چهار دهه تجربه و دانش مدیران ارشد، خلاقیت مهندسین، نوآوری‌های کاربردی طراحان و استفاده از تجهیزات مدرن در خط تولید، محصولاتی استاندارد و مرغوب وارد بازار ایران کرده است. ما تلاش می‌کنیم که در کنار حفظ نمودن  کیفیت، روزبه‌روز تنوع محصولات خود را افزایش داده و نیاز ایرانیان را به خرید محصولات تولیدشده در بازار خارجی کاهش دهیم. امیدواریم که دایره مشتریان ما با حُسن سلیقه شما عزیزان و تلاش کادر مجرب خط تولید کارخانه، وسیع‌تر گردد.

کاتالوگ محصولات فلاش تانک ایران

دانلود

تاریخ بروز رسانی فروردین 1402

لیست قیمت محصولات فلاش تانک ایران

دانلود

تاریخ بروز رسانی فروردین 1402

 

 

 

شرکت هدیه باران ایرانیان نه تنها به رعایت استانداردهای ملی پایبند است، بلکه با عنایت سازمان ملی استاندارد ایران، همواره یکی از اعضای تاثیر گذار تدوین و ویرایش استانداردهای ملی در حوزه مرتبط با فعالیت‌های خود بوده است.

 

این شرکت بر اساس خط مشی ترسیم شده، خود را متعهد دانسته است که مواد اولیه خطوط تولید را از مراکز معتبر و دارای گواهینامه‌های استاندارد کیفیت تامین نماید .

 

به‌همین‌منظور، تمامی محصولات این شرکت بر اساس استاندارد ملی ایران ISIRI 7351 و استاندارد جهانی EN14055 وارد بازار تولید گشته است.

 

در حال حاضر، این مجموعه اقدامات گسترده‌ای در جهت اخذ گواهینامه استاندارد ایزو آغاز نموده است.

 

 

 

 

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود