برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیرآلات توکار و نحوه استفاده ازآن در معماری مدرن

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

شیرآلات توکار چیست ؟


شیرآلاتی که اجزای داخلی آن مانند مغزی ، دایورتر، کارتریج و... در درون دیوار نصب می شوند واز نظر پنهان شده و فقط بخش های مورد استفاده مانند دسته شیرآلات و قاب رویی در بیرون از دیوار قابل رویت می باشند را شیرآلات توکار می گویند .


چه فضاهایی مناسب برای نصب شیرآلات توکار می باشند؟


جایگزین نمودن شیرآلات مدرن توکار به جای شیرآلات قدیمی علمک دار تغییر بسیار چشمگیری در دکوراسیون منزل شما دارد . شیرآلات توکار را می توانید در فضاهای مختلف ساختمان ازجمله فضای آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، حمام را دراندازه های گوناگون نصب و استفاده نمایید .
اگر شما برای تزیین خانه خود از لوازم لوکس ولی ساده استفاده می نمایید شما به سبک مینیمال علاقه مند هستید شیرآلات توکار با زیبایی وجلوه خاصی که به محیط منزل شما مانند آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی می دهد از شلوغی فضا جلوگیری می نماید که حس آرامش را به ببیننده القا می نماید .


مزایای استفاده از شیر آلات توکار


نصب این شیرآلات مزایای بسیاری برای شما به ارمغان دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.


1 ) اشغال نمودن حداقل فضا
2) کیفیت بالا و طول عمر زیاد
3) زیبا ، شیک ، چشمگیر با طراحی مدرن
4) ریزش آب نرم و مطبوع
5) حداقل صدای ممکن
6) کاهش در مصرف آب به دلیل نوع ساخت این شیرها
7) مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی نسبت به نوع روکار زیرا با قرار گرفتن در داخل دیوار یک لایه محافظ برای ان تشکیل می گردد
8) نظافت آسان

در ساخت و تولید این شیرآلات هماهنگ سازی آن با سایر اجزا بسیار مد نظر قرار گرفته است که نتیجه یک چنین هارمونی یک دکوراسیون منظم ، متقارن و شیک می باشد که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جذب می نماید مثلاً شیر دوش ، شیر وان ، شیر کاسه ای همگی داری یک نوع طراحی و یک شکل می باشند که به شما یک سرویس بهداشتی زیبا و کامل و یکپارچه را هدیه می نماید .

یکی از مهم ترین مشکلات شیرآلات توکار و روکار گرفتگی لوله ها از رسوبات آب است که در نتیجه این گرفتگی ما با کاهش آب خروجی و حتی در برخی موارد شکستن لوله مواجه شده ایم امروزه در مدل های جدید این شیر الات توکار این ایراد برطرف شده است کارخانه تولید این شیرها با تعبیه کردن دایورتر در کاتریج شیرآلات از بروز چنین حوادثی جلو گیری کرده است .
در زمان گذشته برای تعمیرات شیرهای توکار باید که دیوار را می شکافتند تا بتوانند شیرآلات را تعمیر نمایند ولی امروزه درمدل های جدید و به روز شیرآلات توکار این ایراد برطرف گردیده است و دیگر نیازی به تخریب دیوار نیست و تنها با باز کردن چند مهره می توان آن را از دیوار خارج کرده و پس از عیب یابی و تعمیر شیر مجدداً آن را نصب کرد.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود