برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات کیز ایران بروز رسانی فروردین 1401

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

معرفی شرکت کیز ایران

کیز ایران: شرکت تولیدی و صنعتی


کارخانه تولیدی و صنعتی کیز ایران در سال 1363 به عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران راه اندازی و در طی سالیان متمادی، با تلاش مستمر تبدیل به برترین و بهترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات گردید.
بدون شک دستیابی به این افتخارات، تنها در سایه حضور مدیران و کارکنان صدیق و متعهد، کیفیت مطلوب و ماندگار، استفاده کردن از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و تلاش خستگی ناپذیر نمایندگان فروش در عرصه توزیع محصولات امکان پذیر شده است.
شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران ضمن قدردانی از مصرف کنندگان عزیز، با عزمی راسخ و خلل ناپذیر، نوید تولید محصولات متنوع دیگری را در آینده نزدیک خواهد داد.
جوایز، افتخارات و استانداردها

• دریافت جوائز بین المللی کیفیت (اسپانیا 1994 - 2008 و اروپا 2010
• اولین دریافت کننده نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران.
• انتخاب کارآفرین نمونه از جشنواره قهرمانان صنعت سال 1387.
• انتخاب مدیر نمونه در همایش تولید کنندگان نمونه کشوری 1389.
• انتخاب شرکت برتر در جشنواره قهرمانان صنعت سال 1390.

سخن مدیر عامل


از گذشته تاکنون تولید نمودن محصولی ملی با استــــانداردهای جهانی موجب شد تا تجارب داخلی و بیـــن المللی را گرد هم آورده و در سال 1363 به عنوان اولیــــن تولید کننده شیــرفلکه های کشویی برنجی اقدام به راه اندازی کارخانه کیز ایران کرده ایم و اکنون به عنوان برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات با بهره گیری از توان کارشناسان داخلی و بین المللی، پرسنل مجرب و کارآزموده، کیفیت در کلاس جهانی و قیمت رقابتی به فعالیت خود ادامه داده ایم.
ما بر این باوریم که در عصر فرا صنعتی، تغییرات مبتنی بر نیازها و خواسته های مشتری، رمز موفقیت سازمان های هزاره سوم میلادی است و تمام تلاش خود را متمرکز بر اطلاعات و ارتباطات مبتنی بر عصر ICT و بر اساس بازار نموده ایم.
بدون شک حفظ ره آوردهای گذشته و هم سویی با تحولات و چالش های پیش رو نیازمند نگرشی جامع و کلی به تمامی عوامل پیش برنده، ارتقای مستمر کمی و کیفی محصولات، بهره گیری از دانش و فن آوری های نوین و تلاش مضاعف تمامی همکاران و پرسنل شرکت است.
امروز و در آستانه تحولات بزرگ اقتصادی کشور گامی نوین را در عرصه کسب و کار خویش آغاز نموده است.
ارتقای کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایت مشتریان را به عنوان مهمترین رسالت خویش تعیین کرده است.
حضور اثر گذار در بازارهای رقابتی و افزایش سهم شرکت از بازار ساخت و ساز، از برنامه های شرکت برای متحقق کردن اهداف استراتژیک است. این شرکت همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی، بهره گیری از دانش و تجارب نیروی انسانی کارآمد و حضور در عرصه های ملی و بین المللی را آیینه ای جهت بازتاب توانمندی های خود دانسته است.
امید است با توکل بر خداوند سبحان و همکاری و پشتکار تمامی کارکنان سخت کوش و حمایت های سهام داران، نقش تاثیر گذاری را در اعتلای بخش ساختمان در میهن عزیزمان بر عهده گرفته و به این باور برسیم که:
به عمل کار برآید!

کاتالوگ محصولات کیز ایران

دانلود کاتالوگ کیز ایران

تاریخ بروز رسانی  فروردین 1401

لیست قیمت محصولات کیز ایران

دانلود لیست قیمت کیز ایران

تاریخ بروز رسانی  فروردین 1401

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود