برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

جدیدترین تجهیزات استخر

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

1. تمیز کننده استخر


تمیز کننده ها یکی از مواردی هستند که اکثر کسانی که از استخر استفاده می کنند به آن اهمیت می دهند. انواع مختلفی از تمیز کننده استخر مانند تمیز کننده اتوماتیک یا حتی روباتی در بازار وجود دارد و جدید ترین انواع نیز همان تمیز کننده های رباتیک هستند. آن ها کمی از گونه های معمولی خود گران ترند ولی قطعاً ارزش هزینه بیشتر را نیز خواهند داشت. مهم نیست اندازه استخر شما چقدر باشد، تمیز کننده رباتی به هر حال وظیفه خود را انجام می دهد. اگر استخر رو باز دارید و در آن آشغال هایی جمع شده که به راحتی قابل جمع آوری نیستند مانند ذرات ریز، گرد و غبار، برگ ها و غیره، تمیز کننده رباتی به راحتی استخر شما را تمیز خواهد نمود. وقتی ربات از آشغال پر شده باشد به سطح آب می آید؛ و این یعنی وقت آن رسیده که شما مخزن آن را خالی کنید. این نوع از تمیز کننده، درست است که در مقایسه با انواع معمولی و سنتی گران تر است، ولی در بلند مدت صرفه اقتصادی بالایی برای شما خواهد داشت و به طور کلی کارکرد و بازدهی آن بالاتر است.

2. ضد عفونی کردن استخر


قطعاً می دانید که تمیز نگه داشتن آب استخر بسیار اهمیت دارد، چرا که اگر نکات بهداشتی هنگام شنا در استخر رعایت نشود، باعث گسترش انواع بیماری ها شده و در استخر های خانگی نیز جان اعضای خانواده نیز به خطر خواهد افتاد. برای ضد عفونی کردن آب استخر معمولاً از گاز کلر استفاده می شود؛ البته گزینه های جدیدتری به بازار آمده اند که استفاده از آن ها هم از نظر اقتصادی به صرفه تر، هم سریعتر و نیز ایمن تر است.
کلر زن نمکی، که پیشرفته ترین دستگاه ضدعفونی استخر ها تا به امروز می باشد، وسیله ای است که نمک محلول در آب را الکترولیز کرده و از آن کلر تولید کرده و در آب آزاد می کند. مقدار نمکی که برای تولید کلر کافی نیاز است بین 3 تا 5 گرم در لیتر بوده که این مقدار در آب شوری ایجاد نمی کند. بد نیست بدانید که مدتی پس از تجزیه شدن، اتم های سدیم و کلر دوباره بهم پیوسته و مولکول های نمک دوباره تشکیل می شوند؛ و این یعنی این که نمک طی این فرایند مصرف نمی شود بلکه پیوسته تجزیه شده و دوباره تشکیل می شود؛ پس اصلاً در استفاده از این دستگاه تردید نکنید زیرا همانطور که گفته شد ممکن است قیمت این دستگاه کمی گران باشد ولی واقعاً ارزش قیمت خود را دارد.


3. استخر هوشمند


با داشتن فناوری استخر هوشمند، شما هیچ گونه نگرانی در مورد استخر خود نخواهید داشت. بوسیله این تکنولوژی شما می توانید:
• مقادیر کلر در آب را کنترل نمایید.
• میزان نور در آب را به میزان دلخواه در آورید.
• دمای آب را تنظیم کنید.
• حتی می توانید زمانی که هوای بیرون سرد و یا گرم است، برای استفاده، از قبل آب استخر را گرم یا سرد نمایید.
• از وضعیت فیلتر و این که آیا نیاز به تعویض دارد یا نه مطلع شوید.
• نور استخر را هنگامی که می خواهید از آن خارج یا به آن وارد شوید، خاموش یا روشن نمایید.
• می توانید اطلاعات و جزئیات استخر را در گوشی خود مشاهده کنید.
اگر در کنار سیستم استخر هوشمند، از ربات های تمیز کننده نیز استفاده کنید، تقریباً کاری باقی نخواهد ماند که خودتان انجام دهید.


4. سیستم نور فرا بنفش


اگر هنوز بابت بهداشت آب استخر نگرانید و فکر می کنید کلر و آب نمک برای تمیز کردن آب استخر کافی نیست در اینصورت باید بر روی سیستم UV Light سرمایه گذاری کنید.
نور فرا بنفش، علاوه بر کشتن تقریباً تمام ویروس ها و باکتری ها، خزه و جلبک درون استخر را نیز از بین می برد. قبل از خرید حتما با متخصصان و فروشندگان در این باره مشورت کنید تا وسایل بیش از نیاز خود نخرید.


5. تجهیزات زیبا سازی


موارد گوناگونی برای تبدیل استخری معمولی به یک شاهکار وجود دارد. جدید ترین تجهیزات زیبا سازی استخر، فهواره ها هستند. گروهی از فهواره ها در پایین خود ساختاری پلکان مانند دارند که این امر باعث پایین آمد آب بصورت آبشاری می شود.
می توانید از تجهیزاتی استفاده کنید که استخر را به قسمت های مختلفی تقسیم کند که مثلاً قسمتی فقط برای کودکان یا قسمت دیگر فقط برای افراد سالخورده باشد.

جمع بندی


در زیبا سازی و همچنین خرید تجهیزات ضد عفونی و غیره، در وهله اول بودجه مورد نظر و پس از آن سلیقه شما خیلی مهم است. بنابراین ابتدا باید ببینید نیاز شما به کدام وسیله بیشتر است و اینکه آیا می خواهید برای آن وسیله هزینه بپردازید یا خیر. ممکن است شما به زیبایی استخر چندان اهمیت ندهید ولی بهداشت استخر برای شما خیلی مهم باشد. انتخاب کردن این موارد تنها به خودتان بستگی دارد.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود