برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ آرتا چینی کرد

خرید توالت فرنگی وال هنگ آرتا چینی کرد

توالت فرنگی وال هنگ آرتا چینی کرد، دارای ابعاد 55.5 در 34 در 33 سانتی بوده و نوع خروجی سیفون آن دیواری می باشد. همچنین سیستم تخلیه این توالت از نوع ریزشی می باشد.

بیشتر بخوانید
63,014,458 ‎ریال
کیفیت
مدل
  • بیده دار
  • بدون بیده
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ آرتا چینی کرد

برای خرید یک توالت فرنگی خوب و با کیفیت که بتواند نیاز های مصرف کننده را برطرف کند با یک سری معیار ها را مد نظر قرار دهیم. به عنوان مثال لعاب یک توالت فرنگی و طرح ساخت آن از عوامل موثر و تاثیر گذاری بر زیبایی محیط دستشویی شما می باشند. به منظور فهمیدن اینکه لعاب توالت فرنگی از چه نوعی می باشد، باید میزان نور بازتاب شده از آن را بررسی نمود. این کار را خودتان نیز می توانید انجام دهید. اگر زیر نور به سطح توالت فرنگی نگاه کنید و نور بازتاب شده به چشم شما بیشتر باشد، یعنی کیفیت لعاب این توالت فرنگی بیشتر است. چینی آلات بهداشتی را بر اساس کیفیت لعاب در سه درجه گروه بندی می شوند که درجه یک بالاترین کیفیت لعاب را در این بین دارد. چینی آلات درجه یک صاف و بودن خمیدگی بوده، نور را به خوبی بازتاب می کنند و برای زیبایی محیط توالت مناسب می باشند. از نظر ساختار و طریقه نصب توالت های فرنگی به دو گروه تقسیم می شوند. توالت های معمولی بر روی زمین نصب شده و اندازه بزرگتری دارند و بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند. همچنین نصب آنها کمی مشکل تر است اما ارزانتر می باشند. توالت وال هنگ به دیوار نصب شده، اندازه کوچکتری دارد و نصب آن آسان است اما قیمت بالاتری دارد. توالت وال هنگ همچنین برای کسانی که ناراحتی های جسمی دارند بسیار مناسب تر می باشد، زیرا نشست و برخاست بر روی آن ها راحت تر است. 

قیمت توالت فرنگی وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل آرتا توسط گروه چینی کرد یکی از برترین تولید کنندگان چینی آلات بهداشتی در ایران تولید شده است. طراحی آن بی نظیر بوده و به محیط دستشویی شما ظاهر زیبایی را می بخشد. همچنین به دلیل وال هنگ بودن با کف دستشویی که به میزان بالایی آلودگی در آن وجود دارد، تماس نداشته و بنابراین آلودگی کمتری در آن تجمع پیدا می کند. توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل آرتا به دلیل اینکه قسمتی از در درون دیوار تعبیه می شود، باز هم آلودگی کمتری نسبت به توالت معمولی پیدا کرده و اصلاً نیازی به تمیز کردن آن ها نمی باشد. تخلیه آن سریع و به دلیل طراحی بسیار مناسب آن، آب این توالت به بیرون ریزش پیدا و باعث گسترش آلودگی به لباس ها و بدن شما نمی شود. درب این توالت به آرامی بسته می شود که این از دیگر ویژگی های مثبت این توالت می باشد. این توالت را در دو درجه کیفیت و در سریعترین زمان می توانید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود