برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ دافنه چینی کرد

خرید توالت فرنگی وال هنگ دافنه چینی کرد

توالت فرنگی وال هنگ دافنه چینی کرد از نوع وال هنگ می باشد یعنی بر روی دیوار نصب می شود. توالت وال هنگ اندازه کوچکتری را اشغال کرده و بنابراین گزینه مناسب تری برای نصب در دستشویی های شما می باشد.

سه شوتینگ دوزمانه

خروجی 63 

آکس 230

بیشتر بخوانید
47,062,636 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ دافنه چینی کرد

یک توالت فرنگی خوب باید یک سری ویژگی هایی را داشته باشد تا بتوانیم آن را مرغوب به حساب آوریم. به عنوان مثال باید لعاب توالت فرنگی با کیفیت و بدون خم باشد. برای دانستن لعاب توالت فرنگی باید به میزان نوری که بازتاب می کند توجه کرد. هرچه نوری که توالت فرنگی بازتاب می کند، بیشتر باشد یعنی کیفیت لعاب آن بهتر است. چینی آلات بهداشتی را بر اساس کیفیت لعاب در سه درجه گروه بندی می شوند که درجه یک بالاترین کیفیت لعاب را در این بین دارد. چینی آلات درجه یک صاف و بودن خمیدگی بوده، نور را به خوبی بازتاب می کنند و برای زیبایی محیط توالت مناسب می باشند. بعضی از توالت های فرنگی دارای خود شور می باشند و این قابلیت برای کسانی که دچار ناراحتی هایی همچون کمر درد و زانو درد بسیار مناسب می باشد، زیرا به شما در شستشو کمک می کند. توالت های فرنگی در دو گروه وال هنگ و معمولی تولید می شوند. توالت های معمولی بر روی زمین نصب شده و اندازه بزرگتری دارند و بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند. همچنین نصب آنها کمی مشکل تر است اما ارزانتر می باشند. توالت وال هنگ به دیوار نصب شده، اندازه کوچکتری دارد و نصب آن آسان است اما قیمت بالاتری دارد. توالت وال هنگ همچنین برای کسانی که ناراحتی های جسمی دارند بسیار مناسب تر می باشد، زیرا نشست و برخاست بر روی آن ها راحت تر است. گروه چینی کرد یکی از بهترین تولید کنندگان چینی آلات بهداشتی در ایران می باشد. چینی آلات تولید شده توسط این برند دارای کیفیت لعاب بسیار عالی بوده و به محیط دستشویی شما زیبایی می بخشند و در انواع بیده دار و بدون بیده و در دو درجه تولید می شوند.

خرید توالت فرنگی وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل دفنه دارای ابعاد بسیار مناسب برای نصب در سرویس های بهداشتی بزرگ و کوچک بوده و طراحی آن بسیار منحصر بفرد می باشد. ساخت این توالت فرنگی به گونه ای است که جذب آب آن پایین بوده بنابراین در داخل آن میکروب و عوامل آلوده کننده کمتر جمع می شوند. توالت های وال هنگ را خیلی راحت تر از توالت های فرنگی معمولی می توان تمیز نمود، به دلیل آنکه با زمین تماس نداشته، کوچکتر بوده و قسمت کمتری از محیط دستشویی را اشغال می کنند، به علاوه قسمتی از آنها نیز در درون دیوار نصب می شود. درب آن به آرامی بسته شده و به سطح توالت بر خورد نمی کند و باعث بوجود آمدن صدا های بلند و آزار دهنده نمی شود. توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل دافنه را همچنین می توانید به راحتی نصب نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دافنه
عنوان کالا
توالت فرنگی وال هنگ دافنه چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز لوله خروجی
63

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود