برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی والهنگ کانسپت چینی کرد

خرید توالت فرنگی والهنگ کانسپت چینی کرد

توالت فرنگی والهنگ کانسپت چینی کرد، دارای سایز آکس 75 میلی متر بوده و خروجی سیفون آن به دیوار می باشد. این توالت دارای درب آرام بند نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
55,192,766 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی والهنگ کانسپت چینی کرد

توالت یکی از کالا های ساختمانی است که در منازل از آن بسیار استفاده می شود. توالت ها را معمولاً از چینی یا سرامیک تولید می کنند. چینی و سرامیک از خاک رس و البته مواد دیگر تولید می شوند. هر چه مواد به کار رفته در تولید چینی آلات و روش پخت بهتر باشد، کیفت چینی و سرامیک بالاتر است. چینی با کیفیت مقاومت خوبی به رطوبت و ضربه دارد. این نوع چینی به سادگی دچار پوسیدگی، ترک و شکستگی نمی شود. چینی با کیفیت مقدار آب کمی را جذب کرده که هم از تجمع آلودگی ها در آن جلوگیری می کند و هم کمتر در مجاورت رطوبت قرار خواهد داشت.

توالت ها به طور کلی دو دسته هستند: توالت های زمینی یا ایرانی و توالت های فرنگی. توالت ایرانی قیمت ارزانتری دارد و البته کار با آن کمی سخت تر است. کار با توالت فرنگی راحت تر می باشد و همچنین شستشو در آن بهتر انجام می شود. توالت فرنگی نیز خود دو نوع است: دیواری و زمینی که دیواری بر روی دیوار نصب شده و معمولاً خروجی های آنها از طریق دیواری می باشد.

توالت ها در انواع طبی نیز تولید می شوند و برای کسانی که هنگام نشستن و خم شدن با مشکل مواجه هستند بسیار مناسب می باشند.

نام و عنوان تولید کننده نیز در کیفیت چینی آلات اهمیت دارد. برند های معتبر مانند، چینی کرد، گاتریا، مروارید، سینا چینی و ... که بسیار متنوع هستند در تولید محصولات خود را مواد با کیفیت استفاده می کنند و روش پخت آنها نیز صحیح است. به همین دلیل با خیال راحت می توانید محصولات این برند ها را خریداری نمایید.

خرید توالت فرنگی دیواری

توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل کانسپت، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط شرکت چینی کرد تولید شده است که در مرجع کالای ساختمانی چلونگر، عرضه می شود. این توالت دارای ابعاد 36.5*38.5*56 سانتی متر و سایز آکس 75 میلی متر می باشد. توالت فرنگی وال هنگ چینی کرد مدل کانسپت از نوع وال هنگ بوده و به دیواری نصب می گردد و استفاده از آن نسبت به توالت زمینی و فرنگی معمولی راحت تر می باشد. سیستم تخلیه این توالت از نوع ریزشی می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کانسپت
عنوان کالا
توالت فرنگی والهنگ کانسپت چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم تخلیه
ریزشی
اندازه آکس
75 mm
ابعاد
36.5*38.5*56 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی دیواری
نوع خروجی سیفون
دیوار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود