برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا

ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا، ساخته شده از آلیاژ برنج که برای بهداشتی آب بسبار مناسب است و باعث می شود بدنه شیر مواد سمی در آب آزاد نکند. ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا همچنین دارای 5 سال گارانتی کرومات می باشد.

بیشتر بخوانید
25,900,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا

تا بحال شده است شستشوی خود را بدون استفاده از شیر آشپزخانه، توالت یا روشویی انجام دهید؟ مسلماً بدون این کالای های ساختمانی با ارزش چنین کاری بسیار سخت می بود. شیرآلات امروزی همچنین مزایایی را نسبت به شیر های قدیمی دارند. به عنوان مثال گرفتن جای کمتر توسط شیر باعث می شود که راحت تر بتوان از آن استفاده نمایید. قابلیت دیگر این شیرآلات این است که می توانید ارتفاع آنها را تنظیم کنید. بر روی برخی شیرآلات آشپزخانه شاور یا شلنگ قرار داده شده است که کار را در شستشوی ظرف و سینک بسیار سریع تر می سازد. شیر های ظرفشویی جدید همچنین قابلیت چرخش با زوایای مختلف را دارا هستند. اگر به دنبال خرید یک شیر بهداشتی و یا یک ست شیرآلات بهداشتی مرغوب هستید، ادامه این مطلب را بخوانید. یکی از مواردی که هنگام بررسی شیرآلات باید به آن توجه نمود، جنس بدنه یک شیر می باشد. برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی به طور کلی دو آلیاژ استیل و برنج بکار می روند که برنج به دلیل داشتن قیمت ارزانتر مناسب تر برای تولید است. البته برنج با وجود قیمت ارزانتر هم چنان دوام بالایی را در برابر عوامل مخرب دارا می باشد. این آلیاژ همچنین در دما های بالا و نزدیک به 90 درجه سانتی گراد که شیر های معمولی با آب واکنش می دهند، همچنان پایدار است. بنابراین مواد سمی و ترکیبات شیمیایی را به درون آن وارد نمی سازد. در تولید بدنه شیرآلات با کیفیت معمولاً کمی سرب اضافه می کنند تا شیر در دما های پایین دچار ترک و شکستگی نگردد. برای بهبود انتقال آب توسط شیر بهداشتی در آن کارتریج های مرغوب هم تعبیه می شود. وظیفه اصلی کارتریج در شیرآلات اهرمی کنترل جریان آب و کم و زیاد کردن آن می باشد. کارتریج همچنین جلوگیری از هدر رفت آب توسط شیر می کند.

فروش آنلاین شیر حمام با کیفیت

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل اسکادا توسط برند معتبر و مطرح کرومات به تولید رسیده است. این شرکت معمولاً محصولات خود را از آلیاژ برنج برای دستیابی به عمر طولانی تر می سازد. این ست شیرآلات همچنین دارای کارتریج با کیفیت اروپایی است. بسته به رنگ بدنه شیرآلات آنها را با فلزات گوناگونی آبکاری می کنند تا بر پایداری و زیبایی شیر افزوده شود. در این بین فلز کروم دارای قیمت ارزانتر و مقاومت به خش و خوردگی بالاتری می باشد. ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا دارای شیرآلات دوش، آشپزخانه، روشویی و توالت است. این مدل شیرآلات در رنگ کروم قابل خرید بصورت اینترنتی از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
اسکادا
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل اسکادا
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود