برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر دیگ پرکن شوان مدل تای

شیر دیگ پرکن شوان مدل تای مناسب برای پر کردن و شستن دیگ های بزرگ است که دارای دو بازوی 360 درجه است. شیر دیگ پرکن شوان مدل تای در رنگ بندی های زیبایی طراحی شده است که می توانید رنگ مرد نظر خود را همین الان سفراش دهید.

بیشتر بخوانید
47,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • مشکی
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر دیگ پرکن شوان مدل تای

شیر دیگ پرکن شوان مدل تای دارای یک آبریز می باشد که این آبریز طرحی بسیار کلاسیک و زیبا دارد. شیر دیگ پرکن شوان مدل تای می تواند با توجه به طرح بسیار زیبای خود خانه ی شما را لوکس تر از قبل نماید. شیر تصفیه شوان مدلتای دارای آب افشان 24 میلی متری شرکت نئوپرل آلمان است که شیر تصفیه شوان مدلتای را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای هر خانه ای کرده است. آبفشان شیر تصفیه شوان مدلتای دارای روکش سیلیکونی است که این روکش کمک می کند شیر شما در برابر آب های حاوی املاح با درجه سختی بالا بسیار مناسب بوده و از مقاومت مطلوبی برخوردار شود. بر روی شیر تصفیه شوان مدلتای شلنگ انعطاف پذیر شیلان 8 است که شیر تصفیه شوان مدلتای را تبدیل به یک شیر همه کاره کرده است.

سفارش شیر دیگ پر کن

شیر تصفیه شوان مدل دارایتای پوشش تحت خلاء PVD به ضخامت 1 میکرون که مطابق با استاندارد شماره 2161 سازمان ملی استاندارد ایران است. شیر تصفیه شوان مدلتای دارای کاتریج 35 میلی متری سدال اسپانیا است. شیر دیگ پرکن شوان مدل تای یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت شوان می باشد که می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید 

شیر دیگ پر کن تای

 شیر تصفیه شوان مدلتای دارای دو بازوی متحرک است که این دو بازو قابلیت چرخش 360 درجه ای دارند. شما می توانید به کمک این این بازو ها دسترسی به آب راحت تری داشته باشید زیرا این به کمک این دو بازو و قابلیت 360 درجه ی آن ها و تکان دادن آن ها شیر آب را به نقاط مختلف برای شست و شو ببرید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود