برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آشپزخانه فنری آتان کروم دوان

شیر آشپزخانه فنری آتان کروم دوان، در رنگ کروم موجود و با فلز کروم آبکاری شده است. همچنین جنس این شیر که از آلیاژ برنج است به مقاومت آن در برابر انواع عوامل خورنده و مخرب کمک بسیاری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
42,333,800 ‎ریال 46,015,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آشپزخانه فنری آتان کروم دوان

یک شیر بهداشتی با کیفیت، انجام بسیاری از کار های روزمره را برای ما آسان می نماید. چنین شیری قادر است تا از چکه کردن آب که به آرامی رخ می دهد و در بلند مدت نیز باعث هدر رفت مقادیر زیادی از آب می شود، جلوگیری کند. هنگام خریداری یک شیر بهداشتی با کیفیت بهتر است بر روی یکسری عوامل تمرکز کنید، که در این باره در ادامه توضیح خواهیم داد. نوع کارتریج استفاده شده در شیرآلات بهداشتی، بر جریان آب خروجی شیر تاثیر قابل توجهی می گذارد. کارتریج قطعه ای می باشد که وظیفه آن در شیر های اهرمی کمک به کنترل جریان آب می باشد. در حال حاضر برند های معتبر کارتریج، برند های اروپایی اند. در واقع کارتریج های با کیفیت، اکثراً توسط شرکت های سیتک و سیدال اسپانیا و کروکس مجارستان تولید می گردند. با استفاده از یک کارتریج مرغوب جریان آب را می توان به راحتی کنترل نمود. جنس آلیاژ استفاده شده در عمر و دوام یک شیر بهداشتی عامل بسیار مهمی در عمر و پایداری آنها به شمار می رود. اگر در ساخت شیرآلات، آلیاژ مناسب استفاده نشود، احتمال دارد پس از مدتی، مشکلاتی مانند ترک خوردگی و شکستگی برای این کالای های ساختمانی پر فایده بوجود آید. شیر های دارای کیفیت بالا اکثراً از آلیاژ برنج ساخته می شوند. آلیاژ برنج شیرآلات را تا حد بالایی به خوردگی، ضربه و رطوبت با دوام می نماید. برای پایداری بیشتر بدنه شیرآلات، آنها را با مواد خاصی مانند کروم و طلا آبکاری می کنند. 

خرید آنلاین شیرآلات بهداشتی

برند دوان، تولید کننده شیر آشپزخانه فنری دوان مدل آتان است. این برند از شرکت های با سابقه و بنام در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی مرغوب به شمار رفته و محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا تولید می کند. شیرآلات این ست از آلیاژ برنج تهیه شده است. استفاده از آلیاژ برنج در ساخت این شیرآلات امکان مقاومت آنها در برابر، رطوبت، ضربه، مواد خورنده و شوینده، گرما و سرما را به خوبی افزایش می دهد. در این شیر همچنین کارتریج اسپانیایی و مجارستانی بکار گرفته شده است، به همین دلیل این شیر قادر است تا جریان آب را به خوبی کم و زیاد کند. علاوه بر کارکرد، استفاده از کارتریج، عمر این شیر را هم افزایش می دهد. شیر آشپزحانه فنری آتان کروم دوان، با فلز کروم آبکاری شده و در رنگ کروم موجود است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود