برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آشپزخانه شوان مدل بانجو

شیر آشپزخانه شوان مدل بانجو یکی از شیر های شرکت شوان می باشد که در تولید آن از بهترین و باکیفیت ترین قطعات استفاده شده است. شیر آشپزخانه شوان مدل بانجو در رنگ های بسیار زیبای  تولید شده است که بتوانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
39,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آشپزخانه شوان مدل بانجو

شیر  پرکن شوان مدل بانجو دارای یک آبریز می باشد که این آبریز طرحی بسیار کلاسیک و زیبا دارد. شیر  پرکن شوان مدل   بانجو می تواند با توجه به طرح بسیار زیبای خود خانه ی شما را لوکس تر از قبل نماید. شیر تصفیه شوان مدل  بانجو دارای آب افشان 24 میلی متری شرکت نئوپرل آلمان است که شیر تصفیه شوان مدل  بانجو را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای هر خانه ای کرده است. شیر تصفیه شوان مدل  بانجو دارای دو بازوی متحرک است که این دو بازو قابلیت چرخش 360 درجه ای دارند. شما می توانید به کمک این این بازو ها دسترسی به آب راحت تری داشته باشید زیرا این به کمک این دو بازو و قابلیت 360 درجه ی آن ها و تکان دادن آن ها شیر آب را به نقاط مختلف برای شست و شو ببرید.

خرید شیر بامجو

 شما می توانید شیر تصفیه شوان مدل بانجو را در خانه ی لوکس خود استفاده نمایید. شیر تصفیه شوان مدل  بانجو دارای پوشش نیکل به ضخامت 10 میکرون و یک لایه فلز کروم به زخامت 3 میکرون است.  آبفشان شیر تصفیه شوان مدل  بانجو دارای روکش سیلیکونی است که این روکش کمک می کند شیر شما در برابر آب های حاوی املاح با درجه سختی بالا بسیار مناسب بوده و از مقاومت مطلوبی برخوردار شود. بر روی شیر تصفیه شوان مدل  بانجو شلنگ انعطاف پذیر شیلان 8 است که شیر تصفیه شوان مدل  بانجو را تبدیل به یک شیر همه کاره کرده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
بانجو
عنوان کالا
شیر آشپزخانه شوان مدل بانجو
برند
شوان
کشور سازنده
ایران
سایز کارتریج
35
برند کارتریج
Sedal - سدال اسپانیا
پلاتور (آبفشان)
Neoper آلمان

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود