برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شودر مدل اکو

ست شیرآلات شودر مدل اکو، دارای برند کارتریج با کیفیت اروپایی می باشد. مزایای استفاده از این نوع کارتریج این است که می توان به راحتی جریان آب را در اینگونه شیرآلات کنترل نمود. ست شیرآلات شودر مدل اکو دارای 5 سال گارانتی می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
56,867,040 ‎ریال 61,812,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی شودر مدل اکو 

بکار بردن شیرآلات بهداشتی با کیفیت انجام بسیاری از کار های روزمره ما را راحت نموده است. به کمک شیرآلات بهداشتی ما کار هایی از جمله حمام کردن، شستشوی دست و صورت، مواد غذایی، ظروف و لباس های کثیف و غیره را بسیار سریع و راحت انجام می دهیم. شیرآلاتی که در آنها کارتریج با کیفیتی بکار رفته باشد، به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آورند. شیرآلات با کارتریج بوسیله یک اهرم که بر سر آنها نصب شده، جریان آب را باز و بسته می نمایند. شرکت های Kerox در مجارستان و Sedal و Citec در اسپانیا از برترین تولید کنندگان کارتریج می باشند. یک شیر بهداشتی با کیفیت همچنین باید با بدنه محکم و مقاومی تولید شده باشد تا بتواند در مقابل عواملی مانند مواد شیمیایی و املاح آب، آب داغ، آب و محیط سرد، ضربه و رطوبت مقاومت کافی نشان دهد. برای رسیدن به چنین مقاومتی، در ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی با کیفیت معمولاً 2 آلیاژ بکار برده می شود. نخستین آلیاژ استیل است که بیشترین مقاومت را به عوامل مخرب در بین مواد دیگر دارا می باشد و دیگری آلیاژ برنج بوده که پس از استیل بهترین ماده از نظر پایداری در برابر عوامل مضر محسوب می شود. آلیاژ برنج بهترین فلز برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی به شمار می رود زیرا به مراتب هزینه تولید آن پایین تر است و خصوصیات آن نیز بسیار شبیه به آلیاژ استیل می باشد. برای افزایش مقاومت بدنه شیرالات بهداشتی آنها با موادی چون کروم، طلا و استیل آبکاری می شوند. به دلیل تنوع در نوع آبکاری بدنه شیرآلات بهداشتی، می توانید آنها در رنگ های کروم، کروم مات، استیل، استیل مات، طلایی براق، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات و برنزی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

فروش آنلاین شیرآلات بهداشتی با کیفیت 

ست شیرآلات بهداشتی شودر مدل اکو دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج همراه با درصد کمی از عنصر سرب می باشد. استفاده از آلیاژ برنج در تولید بدنه این ست شیرآلات دوام و پایداری این محصولات را افزایش می دهد. ست شیرآلات بهداشتی شودر مدل اکو، 5 سال گارانتی داشته و توسط برند ایرانی شودر تولید گردیده است. شیر های ست شامل شیرآلات بهداشتی دستشویی، روشویی، آشپزخانه و حمام بوده و با فلز کروم آبکاری شده اند. این ست در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد. در ساخت شیرآلات این ست از کارتریج های با کیفیت اروپایی نیز استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود