برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2

ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2، در رنگ کروم موجود است. ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2 همچنین دارای کارتریج اروپایی است که باعث می شود تنظیم جریان آب به راحتی انجام شود. ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2 دارای 5 سال گارانتی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
26,910,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2

تا بحال شده است شستشوی خود را بدون استفاده از شیر آشپزخانه، توالت یا روشویی به انجام برسانید؟ مسلماً بدون این کالای های ساختمانی با ارزش چنین کاری بسیار سخت می شد. شیرآلات امروزی همچنین مزایایی را نسبت به شیر های قدیمی دارا هستند. به عنوان مثال گرفتن جای کمتر توسط شیر باعث می گردد که راحت تر بتوان از آن استفاده نمود. قابلیت دیگر این شیرآلات این است که می توانید ارتفاع آنها را تغییر دهید. بر روی برخی شیرآلات آشپزخانه شاور یا شلنگ قرار تعبیه شده است که کار را در شستشوی ظرف و سینک بسیار سریع تر می نماید. شیر های ظرفشویی جدید همچنین قابلیت چرخش با زوایای مختلف را دارا می باشند. اگر به دنبال خرید یک شیر بهداشتی و یا یک ست شیرآلات بهداشتی مرغوب می باشید، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. یکی از مواردی که هنگام بررسی شیرآلات باید به آن توجه کنید، جنس بدنه یک شیر است. برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی به طور کلی دو آلیاژ استیل و برنج استفاده می شوند که برنج به دلیل داشتن قیمت ارزانتر مناسب تر برای تولید به شمار می رود. البته برنج با وجود قیمت ارزانتر هم چنان دوام بالایی را در برابر عوامل مخرب دارا است. این آلیاژ همچنین در دما های بالا و نزدیک به 90 درجه سانتی گراد که شیر های معمولی با آب واکنش نشان می دهند، همچنان مقاوم است. بنابراین مواد سمی و ترکیبات شیمیایی را به درون آن وارد نمی کند. در تولید بدنه شیرآلات با کیفیت معمولاً کمی سرب وارد ترکیبات می کنند تا شیر در دما های پایین دچار ترک و شکستگی نشود. برای بهبود انتقال آب توسط شیر بهداشتی در آن کارتریج های مرغوب هم قرار داده می شود. وظیفه اصلی کارتریج در شیرآلات اهرمی کنترل جریان آب و کم و زیاد کردن آن است. کارتریج همچنین جلوگیری از هدر رفت آب توسط شیر را به خوبی انجام می دهد.

خرید بهترین شیر بهداشتی 

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل برمودا 2 توسط برند معتبر و مطرح کرومات ساخته شده است. این شرکت معمولاً محصولات خود را از آلیاژ برنج برای دستیابی به عمر طولانی تر تولید می نماید. این ست شیرآلات همچنین دارای کارتریج با کیفیت اروپایی می باشد. بسته به رنگ بدنه شیرآلات آنها را با فلزات گوناگونی آبکاری می کنند تا بر پایداری و زیبایی شیر افزوده گردد. ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2 دارای شیرآلات حمام، آشپزخانه، روشویی و توالت بوده و در رنگ کروم می توان آن را بصورت آنلاین از مرجع کالای ساختمانی جلونگر خریداری کرد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
برمودا 2
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل برمودا 2
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود