برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل امن توربو

هود توربولاین مدل امن توربو یکی از با کلاس و شیک ترین هود ها می باشد که با نصب آین مدل هود در آشپزخانه خود، خانه خود را تجهیز نمایید. این هود که ساخت شرکت مس توربولاین است را می توانید با قیمت بسیار مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی خرید نمایید

بیشتر بخوانید
58,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل امن توربو

هود ها یکی از ضروری ترین وسایل آشپزخانه می باشد زیرا اگر شما هود در بالای اجاق گازتان نداشته باشید تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده توسط غذا توسط هود به بیرون منتقل نمی شوند در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ سیاه در می آید. هود توربولاین مدل امن توربو یکی از بهترین و کم هزینه ترین هود های بازار می باشد که کمپانی مس توربولاین آن را ساخته است. این هود دارای حلزونی چهار سر می باشد. موتور هود Omen موتور بسیار قوی توربو می باشد که ساخت کشور ایتالیا می باشد. موتور ایتالیای توربو که در این هود استفاده شده توانایی مکش 780 متر مکعب در ساعت را می باشد که بسیار مناسب برای مکش انواع دود و بو می باشد. این هود مشکی رنگ مناسب برای انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خصوصیات هود امن توربو

صدای بسیار کم از مهم ترین ویژگی های این هود توربولاین می باشد. از جدید ترین سیستم های خروج در این هود استفاده شده که صدای هود را کاهش دهد. هود امن از لامپ های LED کم مصرف برای روشنایی استفاده کرده است. این هود دارای ریموت کنترل، تایمر، نمایشگر دیجیتال و دکمه های تماما لمسی می باشد. هود امن دارای فیلتر آلومینیومی است که قابل شست و شو می باشد. نحوه شست و شو آن فیلتر ها بسیار آسان است. این فیلتر ها بسیار با دوام هستند که قابلیت تعویض دارند. این هود در سایز 90 سانتی متر می باشد که هنگام خرید شما باید به این ویژگی هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Omen - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل امن توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
بی صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود