برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اریب توربو

هود توربولاین مدل اریب توربو یکی از هود های فول آپشن شرکت مس توربولاین می باشد که از بهترین قطعات ساخته شده است. این محصول دارای سنسور دود و دما می باشد و دارای یک ریموت کنترل می باشد که به کمک آن می توانید از فاصله دور هود را خاموش و روشن و یا سرعت آن را کم و زیاد نمایید.

بیشتر بخوانید
71,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربوشلاین مدل اریب توربو

هود توربولاین مدل اریب توربو از با کیفیت ترین جنس های ساخت به همراه آپشن های فراوان ساخته شده این ویژگی های بسیار زیاد شما را مجبور به خرید این هود می کند. موتور توربو ایتالیایی که یکی از بهترین و قوی ترین موتور های حال حاضر می باشد توانایی مکش 780 متر مکعب در ساعت را دارد. این مقدار مکش مناسب برای کشیدن انواع دود، بوی غذا و چربی های معلق هوا و هدایت آن ها به بیرون است پس از این رو شرکت مس توربولاین از این هود در این محصول خود استفاده کرده است.

خصوصیات هود اریب توربو

صدای بسیار کم از مهم ترین ویژگی های این هود توربولاین می باشد. جدید ترین سیستم های خروج در این هود استفاده شده که این سیستم جدید باعث شده علاوه بر این که تمامی دود ها و بو ها را به بیرون هدایت شود، صدای هود نیز کاهش چشم گیری پیدا کند. هود امگا از لامپ های LED کم مصرف برای روشنایی استفاده کرده است که این هود علاوه لامپ های LED دارای کلید لمسی، ریموت کنترل، تایمر، نمایشگر دیجیتالی و سنسور دود و دما می باشد. این هود دارای حلزونی چهار سر نیز می باشد. هود اریب دارای دو عدد فیلتر آلومینیومی است که فیلتر ها دارای قابلیت شست و شو می باشد. شست و شو آن فیلتر ها بسیار آسان بوده و این فیلتر ها بسیار با دوام هستند که قابلیت تعویض دارند. ریموت کنترل این محصول به وسیله وای فای به هود وصل می شود که این باعث شده، شما بتوانید این هود را از تمامی نقاط خانه خود کنترل نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Orib - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اریب توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دو عدد فیلتر آلومینیومی و قابل شست و شو
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد
سنسور دود
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود