برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اورینت توربو

هود توربولاین مدل اورینت توربو یک هود بسیار زیبا و مجلل بوده که با انواع طراحی های دکوراسیون خانه هماهنگ است. این هود دارای دو عدد فیلتر آلومینیومی می باشد که این فیلتر ها قابلیت شست و شو را دارند و بعد از شست و شو می توان دوباره از آن ها استفاده نمود. خرید هود توربولاین مدل اورینت توربو با مناسب ترین قیمت ها در مرجع تخصصی کالای چلونگر

بیشتر بخوانید
61,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل اورینت توربو

شرکت مس توربولاین توانسته هود توربولاین مدل اورینت توربو را از با کیفیت ترین جنس های ساخت به همراه آپشن های فراوان بسازد. هود اورینت توربو دارای خصوصیات بسیاری است که شما را مجبور به خرید این مدل هود می نماید. این هود دارای موتور ایتالیایی توربو می باشد. موتور توربو ایتالیایی که یکی از بهترین و قوی ترین موتور های حال حاضر می باشد توانایی مکش 780 متر مکعب در ساعت را دارد. این مقدار مکش مناسب برای کشیدن انواع دود، بوی غذا و چربی های معلق هوا و هدایت آن ها به بیرون است.

خصوصیات هود امگا توربو

این هود یکی از هود های می باشد که توانایی کار زیاد با صدای بسیار کمی دارا است. در این هود از جدید ترین سیستم های خروج استفاده شده که این سیستم جدید علاوه بر این که تمامی دود ها و بو ها را به بیرون هدایت می کند، باعث شده صدای هود کاهش چشم گیری پیدا کند. هود امگا از لامپ های LED بسیار کم مصرف برای روشنایی استفاده کرده است. علاوه لامپ های LED این هود دارای کلید لمسی، تایمر و نمایشگر دیجیتالی می باشد. از حلزونی چهار سر در این هود استفاده شده است. این هود دارای دو عدد فیلتر آلومینیومی است که فیلتر ها دارای قابلیت شست و شو می باشد. شست و شو آن فیلتر ها بسیار آسان می باشد هم چنین این فیلتر ها بسیار با دوام بوده و قابلیت تعویض را دارا است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Orient - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اورینت توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
2 عدد فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود