برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل آرتیکا 90 کلیدی

هود توربولاین مدل آرتیکا 90 فشاری یکی از با کیفیت هود های عرضه شده می باشد. این هود دارای تاج استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود ارتفاع آن را به راحتی تنظیم نمایید. خرید هود توربولاین مدل آرتیکا 90 فشاری با مناسب ترین قیمت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
65,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل آرتیکا 90 فشاری

این هود بسیار زیبا توسط شرکت و کمپانی مس توربولاین ساخته شده است. شرکت مس به خاطر فروش محصولات با کیفیت خود در ایران بسیار معروف شده است. این هود لوکس از با کیفیت ترین اجناس ساخته شده است که در به رنگ استیلی تولید شده است. هود آرتیکا 90 دارای 2 موتور 3 دور ایتالیایی بوده که بسیار قوی می باشد و مکشی به قدرت 680 متر مکعب در ساعت دارد. این هود مناسب می تواند خود را به خوبی با انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه ترکیب نماید. شما می توانید با خرید این هود خود را از خرید هود در سال های طولانی بیمه نمایید.

خصوصیات هود آرتیکا فشاری

این محصول دارای طلق نسوز می باشد. سویچ های این محصول به حالت فشاری و مکانیکی طراحی شده اند. برای روشنایی و نور پردازی این هود لامپ های LED کم مصرف استفاده شده که نور بسیار خوبی دارند. این هود از استیل نگیر با استاندارد های بین الملل ساخته شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این هود دارای تاج استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که شما می توانید آن را با توجه به نیاط خود تنظیم نمایید. هود آرتیکا 60 فشاری در سایز 80 و 90 سانتی متر می باشد که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Artica 90 - Mas
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل آرتیکا 90 کلیدی
برند
مس-توربولاین
توضیحات
دارای تاج استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
دو عدد موتور ایتالیایی
جنس مواد
استیل نگیر با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
680 متر مکعب در ساعت
کلید لمسی
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود