برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اپال 60 توربو

هود توربولاین مدل اپال 60 توربو یک هود همه کاره می باشد که دارای سنسور دود و دما می باشد. این هود دارای موتور ایتالیایی توربو، کلید لمسی، ریموت کنترل و حلزون چهار سر و خیلی ویژگی دیگر است. برای خرید هود توربولاین مدل اپال 60 توربو با قیمت بسیار ارزنده به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر رجوع نمایید

بیشتر بخوانید
61,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل اپال 60 توربو

خرید هود یکی از ضروری ترین خرید های وسایل آشپزخانه می باشد زیرا اگر هود در بالای اجاق گازتان نباشید تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده توسط غذا توسط هود به بیرون منتقل نمی شوند در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ سیاه دودی در می آید. همه هود توربولاین مدل اپال 60 توربو را به خاطر کم صدایی آن می شناسند. این هود کم صدا دارای حلزونی چهار سر می باشد. هود اپال دارای موتور بسیار قوی توربو می باشد که کشور ایتالیا آن را ساخته است. توان مکش موتور ایتالیای توربو که در این هود استفاده شده 780 متر مکعب در ساعت را می باشد که بسیار مناسب برای مکش انواع دود و بو می باشد. این هود مشکی رنگ مناسب برای انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خصوصیات هود اپال 60

صدای بسیار کم مهم ترین ویژگی این هود توربولاین می باشد. یکی از دلایلی که این هود بسیار کم صدا می باشد در این است که هود اپال 60 از جدید ترن سیستم تحویه هوا برخوردار است. هود اپال 60 از لامپ های LED کم مصرف برای نور پردازی خود استفاده کرده است. این هود دارای ریموت کنترل، تایمر و دکمه های تماما لمسی می باشد. نمایشگر استفاده شده در این هود نمایشگر مولتی کالر می باشد که دارای هفت رنگ است. این نمایشگر در صورت خراب شدن توانایی تعویض را دارد. هود اپال 60 دارای فیلتر آلومینیومی است که قابل شست و شو می باشد. این فیلتر بسیار با دوام بوده که قابلیت تعویض را دارد. هود اوپال60 در سایز 90 سانتی متر می باشد که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Om - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اپال 60 توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
نمایشگر مولتی کالر با قابلیت تعویض
ریموت کنترل
دارد
سنسور دود
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود