برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیرآلات بیمارستانی

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

شیرآلات بیمارستانی


درمحیط های درمانی مانند بیمارستان ها مراکز بهداشت و... به دلیل حضور بیمارهای مختلف خطر وجود بیمارهای عفونی و ویروسی، میکروب های مختلف در محیط وجود دارد بهترین راه برای اینکه از انتقال این بیماری های جلوگیری شود شستشوی دست در آن مکان ها با کمترین تماس دست است. استفاده از شیرآلاتی که بتواند کمترین تماس دست را در برداشته باشد در این مکان ها از بهترین راه حل ها می باشد. این شیرآلات باید به گونه ای باشند تا تماس را به حداقل برسانند مانند شیرآلات پدالی، شیرآلات چشمی و شیرآلاتی که مخصوص بیمارستان ها است که معروف به شیرآلات آرنجی می باشند. ین شیرآلات علاوه بر زیبایی باید که از استحکام کافی نیز برخوردار باشند.

شیرآلات چشمی یا سنسوردار


شیرهایی هستند که دارای سنسورهای مخصوصی هستند تا زمانی که دست انسان را زیر آبریز شناسایی کند جریان آب را از آبریز خارج می کند و شما با کمترین تماس دست خود می توانید از شستشوی دست خود لذت ببرید این شیرآلات بیشترین استفاده را در سرویس های بهداشتی عمومی، بیمارستان ها،مراکز درمانی، ادارات و پاساژ و... دارند و علاوه بر مزیت مهم این شیر آلات چشمی که حفظ بهداشت سلامت شما است مزیت دیگر استفاده از این شیرهای چشمی کاهش چشمگیر مصرف آب می باشد .

شیرآلت پدالی


در بسیاری از اماکن عمومی مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی، ادارات، مدارس، کلینیک ها و مراکز زیبایی و ... برای حفظ اصول بهداشتی و عدم تماس دست افراد با شیرآلات سرویس بهداشتی از شیرآلات پدالی استفاده می کنند بدین صورت که با تاج کردن پدال شیر آب، جریان آب با فشار مشخص و در زمان معین از آبریز خارج می شود. نصب این شیرهای پدالی که به شیرهای مکانیکی نیز معروف هستند، علاوه بر حفظ اصول بهداشتی و کاهش مصرف آب در مصرف برق نیز صرفه جویی دارد زیرا برخلاف شیرهای سنسور دار که با برق کار می کنند به کمک نیروی مکانیکی جریان آب را قطع و وصل می کند پس در نتیجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

شیرآلات آرنجی


شیرآلات آرنجی یا شیرهای بیمارستانی کاربرد بسیار زیادی در بیمارستان ها بخصوص در اتاق عمل دارد. این شیرآلات آرنجی در آزمایشگاه ها، کلینیک های درمانی و زیبایی نیز استفاده می شوند. این شیرها چون اهرم باز کردن شیر بزرگ تر از شیرهای اهرمی معمولی است می توان شیر را با آرنج دست باز و بسته نمود و پزشکان و پرستاران به راحتی می توانند قبل و بعد از عمل از این شیرهای آرنجی استفاده نمایند و دست های خود را شستشو دهند.


توصیه مهم :


به دلیل استفاده زیاد مواد ضد عفونی کننده و گند زدایی اسیدی در مراکزی مانند بیمارستان ها، محیط های آزمایشگاه و مراکز درمانی، پزشکی بهتر است از برای جلوگیری احتمالی از شیرهایی با پوشش رنگ الکترواستاتیک یا PVD برای مصارف بیمارستانی و آرمایشگاهی و ... استفاده شود .
شما با سر زدن به سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می توانید انواع و اقسام مختلف شیرآلات بیمارستانی را ببینید و انتخاب نمایید در سایت چلونگر قیمت های بسیار مناسبی برای این شیرآلات در نظر گرفته شده است کلیه محصولات آن نیز دارای گارانتی می باشد.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود