برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات بیمکث بروز رسانی آذر 1401

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

معرفی شرکت بیمکث

بیمکث نام تجاری شرکت ستاره طلایی صنعت،که در سال 1360 تاسیس شد و پا در عرصه ی تولیدات هود آشپزخانه گذاشت و در این زمینه یکی از نام آوران و بهترین ها در کشور که با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه آلات و نیروهای متخصص ایرانی و مشاوران خارجی کیفیتی عالی را به جا گذاشته است. شرکت بیمکث با بیش از 30 سال سابقه پربار و درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه و برپایه خودکفایی ملی ، پس از آنکه در تولید هود آشپرخانه به موفقیت هایی رسید محصولات و تولیدات خود را در سایر لوازم آشپزخانه توسعه و گسترش داد و در محصولات باکیفیت ایرانی در حال حاضر در حال تولید و عرضه میباشد که نمونه هایی از آن را ذکر خواهیم کرد: هود آشپزخانه بیمکث، اجاق رومیزی(صفحه ای) بیمکث، اجاق برقی بیمکث، فر بیمکث و مایکروویو بیمکث، سینک ظرفشویی بیمکث از جمله محصولات بیمکث است.

شرکت بیمکث با تکیه بر سیاست ارز آوری و صادرات ،محصول باکیفیت خود را علاوه بر بازار داخلی و به بازار بین المللی هم عرضه کرده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. که از کانال های ارتباطی متعددی نظیر نمایشگاه های داخلی و خارجی، نمایندگان و فروشگاه های معتبر در پهنه جغرافیایی ،به محصولات دسترسی خواهند داشت. یکی از سیاست های این شرکت برپایه ی رضایت و رعایت حقوق مشتریان بوده که با دقت و شفافیت کافی مورد توجه قرار گرفته و سعی در بهتر کردن کیفیت محصولات ،قیمت منصفانه،خدمات پیش و پس از فروش کارآمد و موثر و کسب گواهینامه های استاندارد کرده است. در ضمن شرکت بیمکث این امکان را فراهم دیده تا مشتریان عزیز بتوانند با مراجعه به سایت این شرکت از جزییات محصولات با خبر بشوند و به صورت کاملا غیرحضوری و اینترنتی اقدام به خرید محصولات بنمایند تا درب منزل تحویل بگیرند و از خدمات پس از فروش این شرکت به صورت مادام العمر استفاده بنمایند. بیمکث در طی سال ها تولید محصولات باکفیت ،نوآورانه و باعملکردی بالا موفق به اخذ گواهینامه های معتبری نظیر ISO 9001،ISO 10002،EOTA،ISO 14001،OHSAS18001،CE،QS شده است و همچنین موفق به کسب عنوان واحد نمونه استاندار کشور در سال های 1381،1380و1391 انتخاب و معرفی شده است.

کاتالوگ محصولات بیمکث

دانلود کتالوگ محصولات بیمکث

تاریخ بروز رسانی آذر 1401

لیست قیمت محصولات هود بیمکث

دانلود لیست قیمت محصولات هود بیمکث

تاریخ بروز رسانی فروردین 1401

لیست قیمت محصولات سینک بیمکث

دانلود لیست قیمت محصولات سینک بیمکث

تاریخ بروز رسانی آذر 1401

لیست قیمت محصولات گاز بیمکث

دانلود لیست قیمت محصولات گاز سینک بیمکث

تاریخ بروز رسانی آذر 1401



هود آشپزخانه بیمکث

طراحی ساده و کارا نبودن برخی از هود ها یکی از معضلات اساسی مشتریان و مصرف کنندگان محترم است که به دلیل پایین بودن کیفیت هود ،سطوح آشپزخانه آن ها چرب می‎شود و دوده میگیرد و باعث نارضایتی و بدبینی آن‎ها نسبت به هود ها می‎شود ولی شرکت بیمکث با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه آلات و تکنولوژی روز در صدد آمده تا بهترین کیفیت را ارائه دهد و با ظاهری زیبا ،لوکس و مدرن به آشپزخانه شما زیبایی بیش از پیش ببخشد .
هود های آشپزخانه بیمکث رطوبت،بو،دود و چربی معلق را به بیرون منزل می‎کشد و اجازه نمیدهد روی سطوح و سقف آشپزخانه بنشیند تا زیبایی و تمیزی آشپزخانه شما از بین نرود .
از جمله مدل های آن میتوان به مدل B2027U ، B2068U، B2069U ، B2063U اشاره کرد.
همچنین بدون آنکه در بازار های شلوغ حضور پیدا کنید ،در منزل بمانید و به راحتی مدل مورد نظر خود را در سایت شرکت بیمکث انتخاب کنید و پس از خرید اینترنتی هود بیمکث، آن‎ را درب منزل تحویل بگیرید .
همچنین شما مشتریان محترم می‎توانید با تیم پشتیبانی شرکت بیمکث به صورت مادام العمر در ارتباط باشید و از پشیبانی آنها نهایت استفاده را بنمایید.
برخی از ویژگی های منحصر به فرد هود بیمکث:
مجهز به موتور تقویت شده بیصدا نسبت به سایر رقبا و محصولات مشابه
قابلیت نصب فیلتر ذغالی جهت تصویه هوای آشپزخانه
استفاده از تکنولوژی برای نورپردازی هود
دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث
یک عمر خدمات پس از فروش

اجاق رومیزی /صفحه ای بیمکث

به دلیل کوچک تر شدن آشپزخانه ها انتخاب یک اجاق گاز مناسب کار وقت گیر و سختی برای خانواده ها و مشتریان شده است اما شرکت بیمکث با تولید اجاق های رومیزی و صفحه ای انتخاب را برای مشتریان سهولت داده تا بتوانند حتی به صورت اینترنتی اقدام به خرید اینترنتی اجاق گاز رومیزی بیمکث بنمایند.این محصولات با طراحی زیبا و کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد تا بیش از پیش رضایت مشتریان را فراهم نماید
همچنین می‎توانید با تیم پشتیبانی شرکت بیمکث به صورت مدام العمر در ارتباط باشید و از پشیبانی آنها نهایت استفاده را بنمایید.
برخی از ویژگی های بارز اجاق رومیزی بیمکث:
تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا
مجهز به سیستم ترموکوپل و جرقه زدن فوق سریع
استفاده از استیل ضدرنگ با ضخامت ورق بیشتر
شیشه شکوریت شده نشکن و مقاوم در برابر گرما
نظافت سریع و آسان
دارای قهوه جوش صلیبی شکل
دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث
یک عمر خدمات پس از فروش

سینک ظرفشویی بیمکث

امروزه ما دریکی از جاهایی که بیشترین وقت خود را میگذرانیم آشپزخانه هاست و که انتخاب یک سینک مناسب و کارا انتخاب بس سخت و دشواری است زیرا با محدودیت های زیادی روبرو هستیم اما شرکت بیمکث با طراحی زیبا و ظرافت بسیار زیادی دست به تولید سینک های ظرفشویی زده تا با توجه به مدل های متعدد ،تا حدود بسیار زیادی معضلات مشتریان را رفع کرده.
اما باتوجه به سیاست شرکت بیمکث مبنی بر مشتری مداری این شرکت امکان خرید اینترنتی سینک ظرفشویی بیمکث را فراهم کرده تا مردم شریف ایران بدون اینکه در بازار های شلوغ حضور پیدا کنند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند و محصول را طبق آنچه در سایت ذکر شده دریافت نمایند.
در اینجا نیز برخی از ویژگی های منحصر به فرد سینک ظرفشویی بیمکث را داریم:
عمق لگن زیاد سینک ها ،مقاومت و ضخامت ورق بالا
تولید شده از ورق استیل
با کیفیت و مرغوب
دارای سریز سینی و سریز لگن سینک
نصب نگهداری و نظافت آسان سینک
دارای سیفون با کیفیت جهت تخلیه سریع آب سینک
گارانتی اصالت بیمکث و سلامت فیزیکی

فر توکار برقی /گازی بیمکث

انتخاب درست و مناسب یک فر به شرایط مختلفی نظیر زیبایی ظاهری،جای مورد نظر و نوع مصرف ما بستگی دارد. شرکت بیمکث این ویژگی بسیار عالی را در اختیار مشتریان قرار داده تا با توجه به مصرف و جای در نظر گرفته در آشپرخانه خود و همچنین بسته به سلیقه خود بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و از انتخاب خود لذت کافی ببرند.
همچنین شرکت بیمکث این امکان را فراهم دیده تا با انتخاب محصول در سایت اصلی شرکت بتوانید بدون اینکه وقت خود را بیهوده بگذرانید مدل و رنگ و طرح مد نظر را انتخاب کنید و فر بیمکث خود را درب منزل تحویل بگیرید.
برخی از ویژگی های فرهای توکار برقی و گازی بیمکث
سهولت در استفاده از برنامه های فربیمکث با بیشترین ظرفیت پخت
قابلیت برنامه ریزی پخت غذا و کیک
دارای جوجه گردان و میت پراپ
دارای برنامه های همچون گریل کانوکشن،یخ زدا
مجهز به سیستم قفل کودک و دستگیره فلزی
دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث
یک عمر خدمات پس از فروش

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب لوازم آشپزخانه مناسب برای خود با کارشناس ما در ارتباط باشید. مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر تمام تلاش خود را می کند تا شما بتوانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقالات مرتبط

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود