برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود توربولاین مدل ارتیکا 60 لمسی

هود توربولاین مدل ارتیکا 60 لمسی یکی زیباترین هود های حاضر می باشد که کمک بسیار زیادی به مجهز کردن آشپزخانه شما می نماید . هود ارتیکا لمسی دارای ریموت کنترلی برای کنترل آن از تمامی نقاط خانه می باشد. خرید این محصول و دیگر لوازم آشپزخانه با بهترین کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساخمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
58,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل ارتیکا 60 لمسی

کاربرد هود ها در از بین بردن دوده و بوی پخت‌ و پز است که معمولا در آشپزخانه نصب می شود. اگر بخواهیم یکی از اساسی ترین خرید های لوازم آشپزخانه را نام ببریم قطعا خرید هود با کیفیت در بین آن ها است. اگر در آشپزخانه خود هود نداشته باشید سقف شما کثیف می شود زیرا تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده به سقف شما چسبیده در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ دودی در می آید. هود ارتیکا دارای 2موتور قوی ایتالیایی است. تعداد دور این موتور ها سه دور می باشد. توان مکش موتور ایتالیای در این هود 680 متر مکعب در ساعت است که مناسب برای مکش انواع دود و بو ها است. این هود استیلی رنگ در طراحی بسیار شیکی و لوکسی تولید شده است که مناسب برای انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خرید آنلاین هود آرتیکا لمسی 

مهم ترین ویژگی هود های توربولاین صدای بسیار کم آن ها می باشد. هود آرتیکا در نور پردازی خود دارای لامپ های کم مصرف LED است. این هود دارای دکمه های لمسی می باشد که در کنار صفحه نمایش آن تعبیه شده اند. همچنین این هود آرتیکا لمسی دارای سنسور های دود و دما نیز می باشد. در ساخت بدنه این هود از ورق استیل درجه یک استفاده شده که طبق استاندارد بین المللی می باشد. جنس این استیل بسیار بالا می باشد. فیلتر هود آرتیکا 60 لمسی . هود توربولاین آرتیکا لمسی به سایز های 60 سانتی متر در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر با کمترین قیمت ها موجود است.
هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Artica 60 - Touch
عنوان کالا
هود توربولاین مدل ارتیکا 60 لمسی
برند
مس-توربولاین
موتور
2 عدد موتور ایتالیایی
جنس مواد
ورق استیل مطابق با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
680 متر مکعب در ساعت
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد
سنسور دود
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود