برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل ارتیکا 60 کلیدی

هود توربولاین مدل ارتیکا 60 فشاری دارای دو موتور 3 دور ایتالیایی بوده که مکش بسیار قویی را ایجاد می نماید. برای نورپردازی این هود لامپ LED  کم مصرفی به پایین بدنه استیلی هود توربولاین مدل ارتیکا 60 فشاری تعبیه شده است. برای خرید هود توربولاین مدل ارتیکا 60 فشاری با کمترین قیمت ها به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر ارجاع نمایید.

بیشتر بخوانید
65,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل ارتیکا 60 فشاری

کاربرد هود ها مناسب برای از بین بردن دوده و بوی پخت‌ و پز هستند که معمولا در آشپزخانه نصب می شود. اگر بخواهیم یکی از مهم ترین خرید های وسایل را برای آشپزخانه را نام ببریم قطعا خرید هود با کیفیت یکی از آن ها است. اگر در آشپزخانه خود هود نداشته باشید سقف شما کثیف می شودزیرا تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده به سقف شما چسبیده در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ دودی در می آید. هود ارتیکا دارای 2موتور بسیار قوی که کشور ایتالیا آن موتور را ساخته است. تعداد دور این موتور ها سه می باشد. توان مکش موتور ایتالیای در این هود 680 متر مکعب در ساعت را می باشد که مناسب برای مکش انواع دود و بو ها است. این هود استیلی رنگ در طراحی بسیار شیکی تولید شده است که مناسب برای انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خصوصیات هود آرتیکا فشاری

مهم ترین ویژگی هود های توربولاین صدای بسیار کم آن ها می باشد. هود آرتیکا در نور پردازی خود دارای لامپ های کم مصرف LED است. در ساخت بدنه این هود از استیل نگیر استفاده شده که طبق استاندارد بین المللی می باشد. جنس این استیل بسیار بالا می باشد. فیلتر هود آرتیکا 60 فشاری آلومینیومی می باشد که در صورت کثیف شدن توانایی شست و شو را دارد؛ همچنین اگر این فیلتر خراب شود قابل تعویض می باشد. هودتوربولاین آرتیکا فشاری در سایز های 60 سانتی متر در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر موجود است که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Artica 60 - Mas
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل ارتیکا 60 کلیدی
برند
مس-توربولاین
سایز
60 سانتی متر
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
2 موتور ایتالیایی
جنس مواد
استیل نگیر با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
680 متر مکعب در ساعت
فیلتر آلومینیومی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود