برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اپتیکا توربو

هود توربولاین مدل اپتیکا توربو یک هود با صدای بسیار کم بوده که صدای آن اصلا شما را اذیت نمی کند. این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است که توسط شرکت مس توربولاین تولید شده است. برای خرید هود توربولاین مدل اپتیکا توربو با قیمت خوب به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
61,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل اپتیکا توربو

یکی از ضروری ترین خرید های وسایل آشپزخانه خرید هود با کیفیت می باشد زیرا اگر درآشپزخانه خود هود نداشته باشید تمامی دود ها و ذرات چربی معلق شده توسط غذا توسط هود به بیرون منتقل نمی شوند در نتیجه سقف خانه شما چرب و به رنگ دودی در می آید. هود اپتیکا توربو به خاطر کم صدایی آن همواره معروف بوده است. این هود کم صدا دارای حلزونی چهار سر می باشد. هود اپتیکا از موتور بسیار قوی توربو در خود بهره می برد که کشور ایتالیا آن موتور را ساخته است. توان مکش موتور ایتالیای توربو که در این هود استفاده شده 780 متر مکعب در ساعت را می باشد که مناسب برای مکش انواع دود و بو ها می باشد. این هود مشکی رنگ مناسب برای انواع طراحی های داخلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه می باشد.

خصوصیات هود اپتیکا توربو

مهم ترین ویژگی این هود توربولاین صدای بسیار کم آن می باشد. برای کم صدا شدن این هود از سیستم جدید خروجی هوا استفاده گردیده است. این خروجی سیستم جدید صدا هود را به حداقل می رساند. هود اپتیکا از لامپ های کم مصرف LED در نور پردازی خود استفاده نموده است. این هود دارای ریموت کنترل، تایمر و دکمه های تماما لمسی می باشد که این دکمه های لمسی در کنار نمایشگر دیجیتال این هود توربولاین مدل اپتیکا توربو تعبیه شده است. هود مینی اپال دارای فیلتر آلومینیومی می باشد که این فیلتر قابل شست و شو است. این فیلتر بسیار با دوام بوده که قابلیت تعویض را دارد. هود اپتیکا فقط در سایز 90 سانتی متر تولید شده است که هنگام خرید شما باید به سایز هود باید بسیار توجه نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Optica - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اپتیکا توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود