برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مخفی توربولاین مدل H1 اکونومی

هود توربولاین مدل H1 اکونومی  هود در سایز 70 سانتی متر و ارتفاع بسیار کم تولید شده است. این هود از جنس استیل نگیر ساخته شده که یکی از بهترین جنس های ساخت می باشد.  شما کاربران و خریداران عزیز می توانید این محصول را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
47,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل H1 اکونومی

شرکت مس توربولاین این هود را به صورت زیبا و مجلل ساخته است که می توان آن را در انواع آشپزخانه ها قرار داد. اطراف این هود به رنگ چوب می باشد که جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. در ساخت این هود لوکس از با کیفیت ترین استیل ها استفاده شده است. این استیل بسیار با دوام می باشداین هود دارای یک موتور 3 دور می باشد که آن موتور کاملا ایتالیایی می باشد. توانایی مکش این موتور 350 متر مکعب در ساعت می باشد که مناسب برای استفاده در آشپزخانه ها می باشد.

ویژگی های ظاهری هود H1 اکونومی

کلید های این محصول به حالت مکانیکی و فشاری می باشد که شما می توانید با چندین فشار ساده آن را کنترل نمایید. برای نورپردازی در این هود از لامپ های کم مصرف LED استفاده شده که نور بسیار خوبی را ایجاد می نماید. این هود از ورقه استیل نگیر با استاندارد های جهانی ساخته شده است که این ورقه استیل بسیار با کیفیت می باشد. این هود دارای فیلتر آلومینیومی می باشد که این فیلتر قابلیت شست و شو را دارد. این هود دارای ارتفاع بسیار کمی می باشد که جای بسیار کمی از آشپزخانه شما را می گیرد. هود توربولاین H1 اکونومی مس در سایز 70 سانتی متر در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر موجود است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H1 - Eco
عنوان کالا
هود مخفی توربولاین مدل H1 اکونومی
برند
مس-توربولاین
تعداد دور موتور
3 دور
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
جنس مواد
استیل نگیر با استاندارد بین المللی
قدرت مکش
350 متر مکعب در ساعت
فیلتر آلومینیومی
دارد
کلید لمسی
ندارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود