برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل رز 1

ست شیرآلات شایان مدل رز 1، در دو رنگ کروم و کروم - طلایی موجود بوده و 5 سال گارانتی را دارا می باشند. این شیرآلات همچنین دارای کارتریج با کیفیت و با استاندارد اروپایی می باشند.

بیشتر بخوانید
36,520,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل رز 1

شیرآلات بهداشتی از کالا های بهداشتی می باشند که ما در زندگی روزمره از آنها استفاده های بسیار زیادی می کنیم. به عنوان مثال برای شستشوی دست، صورت، بدن، ظروف، میوه ها و غیره ما نیازمند به شیرآلات بهداشتی می باشیم تا برای ما جریان آب مناسب، تمیز و بهداشتی را فراهم کنند. این شیرآلات باید در برابر دما های بالای آب نیز پایداری داشته باشند. به دلیل اینکه در چنین دما هایی بدنه آنها با آب واکنش نشان داده و مواد سمی و مضر را در آن آزاد می کند باید به گونه ای طراحی شود تا با آب حتی در دمای های نزدیک به 90 درجه نیز واکنش ندهد. همچنین ست شیرآلات باید مقاوم کافی در دما های پایین نیز داشته باشند تا دچار ترک خوردگی نشوند. به علاوه، به دلیل اینکه ما این شیرآلات را در دماهای مختلفی بکار می بریم، باید در مقابل تغییرات ناگهانی دما نیز پایداری قابل توجهی را دارا باشند. شرکت شایان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی می باشد. محصولات این شرکت اکثراً از آلیاژ برنج تهیه می شوند. آلیاژ برنج یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شیرآلات بهداشتی به شمار می رود زیرا در برابر انواع خوردگی مقاوم است و به سختی با آب واکنش می دهد. علاوه بر مس و روی که در ترکیب این آلیاژ استفاده شده است، در ساخت این شیرآلات مقدار کمی سرب بکار رفته تا از ترک خوردگی بدنه شیر بر اثر تغییرات دما جلوگیری نماید. 

فروش بهترین شیرآلات بهداشتی

ست شیرآلات شایان مدل رز 1 توسط برند شایان که در سطح کشور از سابقه خوبی برخوردار است، تولید گردیده است. ست شیرآلات شایان مدل رز 1 شامل چهار قطعه شیرآلات آشپزخانه، حمام، توالت و روشویی می باشد. شیرآلات تولید شده این ست، همگی با آلیاژ برنج ساخته شده اند و با توجه به رنگشان با فلزات گوناگونی آبکاری می شوند. بهتر است بدانید که استفاده از فلز کروم در آبکاری شیرآلات بهداشتی مقاومت آن به خوردگی و خش را بیش از پیش زیاد می کند. بنابراین استفاده از آلیاژ برنج و آبکاری، باعث می شود تا ست شیرآلات شایان مدل رز 1 گزینه بسیار مناسب برای استفاده شما باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رز 1
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل رز 1
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود