برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات شایان مدل ارس

ست شیرآلات شایان مدل ارس، دارای کارتریج با کیفیت اروپایی بوده و بنابراین کنترل جریان آب در آنها به خوبی انجام می شود. ست شیرآلات شایان مدل ارس در رنگ های کروم و طلایی براق موجود بوده و 5 سال گارانتی را نیز دارا می باشند.

بیشتر بخوانید
99,902,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات شایان مدل ارس

آیا به دنبال شیرآلات بهداشتی با کیفیتی هستید؟ نکات مهم هنگام خریداری این کالا های ساختمانی ضروری را نمیدانید؟ پس از فرشگاه کالای ساختمانی دیدن نمایید تا با این نکات آشنا شوید. قطعاً هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، برای اینکه با مشکلی برایتان پیش نیاید لازم است تا نکات را مد نظر داشته باشید. اولین ویژگی که مهم ترین مورد نیز به شمار می رود، مواد بکار رفته در ساخت شیر می باشد. یک شیر با کیفیت می تواند در برابر انواع عوامل مضر، مانند ضربه، خوردگی ناشی از مواد شوینده و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای تهیه شیرآلات بهداشتی، از آلیاژ برنج که ترکیبی از عناصر مس و روی می باشد، بیشترین استفاده را می شود. این ماده هم در برابر خوردگی مقاوم بوده و همچنین واکنش دهی آن با آب یا مواد موجود در آن بسیار پایین می باشد. بنابراین برای حفظ سلامتی آب، مخصوصاً آب آشامیدنی انتخاب مناسبی به شمار می رود. البته از آلیاژ فولاد یا استیل نیز به دلیل اینکه از آلیاژ برنج پایداری بیشتری در برابر عوامل ذکر شده دارد، برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی استفاده می شود؛ اما به دلیل اینکه این ماده بسیار گران است، آلیاژ برنج به شکل گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد. نکته بعدی، نوع کارتریج به کار رفته در یک شیر می باشد. یک کارتریج با عملکرد عالی از به اصطلاح چکه چکه کردن آن جلوگیری به عمل می آورد و هدر رفت آب را به کمترین میزان ممکن می رساند. کارتریج مرغوب، همچنین در کنترل آب نیز به ما کمک بسیار زیادی می نماید.  آبکاری شیرآلات عامل دیگری است که باید در نظر داشته باشید. آبکاری یک شیر بهداشتی علاوه بر اینکه به آن زیبایی می بخشد، باعث می شود بدنه شیر بسیار مقاوم تر نسبت به خط، خش و خوردگی گردد.

فروش شیرآلات بهداشتی بصورت آنلاین

ست شیرآلات شایان مدل ارس تولید شده توسط برند شایان و شامل شیرآلات ظرفشویی، حمام، توالت و روشویی است. شرکت شایان بسیاری از شیرآلات خود را از آلیاژ برنج تهیه می نماید. به همین جهت به دلیل استفاده از این آلیاژ در تولید شیرآلات بهداشتی، محصولات این برند بسیار مناسب برای نصب در توالت، حمام، آشپزخانه و غیره هستند. سری ارس در رنگ و با آبکاری کروم و طلایی براق در مرجع کالای ساختمانی جلونگر موجود است و می توانید آن را با 5 سال گارانتی از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. در شیرآلات این سری، کارتریج با برند اروپایی نیز تعبیه شده است که باعث می شود استفاده از آنها بسیار راحت گردد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ارس
عنوان کالا
ست شیرآلات شایان مدل ارس
برند
شایان
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود