برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل آرمادا

ست شیرآلات کرومات مدل آرمادا، دارای آبکاری کروم بوده که آن را مقاوم به خوردگی و ضربه می سازد. ست شیرآلات کرومات مدل آرمادا همچنین در رنگ کروم قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
25,900,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرمادا 

حتماً می دانید که شیرآلات بهداشتی، باعث راحت تر انجام شدن بسیاری از کار ها را در زندگی روزمره می شوند. استفاده از یک کارتریج خوب و مناسب کمک به باز و بسته شدن صحیح آب می نماید. در واقع خود قطعه کارتریج وظیفه باز و بسته کردن جریان آب را دارد. انجام این کار بوسیله اهرمی که به سر شیر متصل بوده و کارتریج را کنترل می نماید، میسر می شود. کارتریج های مناسب همچنین می توانند باعث جلوگیری از چکه کردن آب و در نتیجه هدر رفت آن در بلند مدت بشوند. شیرآلات بهداشتی مرغوب نباید در زمان کوتاه و با چند بار استفاده با فرسودگی و خرابی مواجه گردند. بدنه شیرآلات بهداشتی بهتر است از مواد مناسبی تولید کنند تا در مدت کوتاهی دچار خوردگی، زنگ زدگی و فرسودگی نگردد. برای تولید شیرآلاتی که دارای چنین ویژگی هایی باشند، لازم است تا از آلیاژ های بسیار محکم و مقاومی استفاده نماییم. آلیاژ برنج مناسب ترین ماده برای ساخت بدنه شیرآلات محسوب می گردد، زیرا اولاً بسیار مستحکم است و دوم اینکه میزان خوردگی در آن بسیار پایین است. آلیاژ برنج همچنین در دمای بالا با آب واکنش نمی دهد. بنابراین مواد مضر را در آب پخش نمی سازد. هزینه بکار بردن این ماده در تولید شیرآلات بهداشتی نسبت به آلیاژ های دیگر از جمله استیل که مقاومت بالاتری را دارا هستند، بسیار کم تر می باشد؛ بنابراین در اکثر مواقع برنج برای ساخت شیرآلات مناسب استفاده می شود. برای زیبایی دادن به ظاهر شیرآلات، سطح آن ها با فلزات متنوعی آبکاری می گردد. شیرآلات بهداشتی برند کرومات در رنگ های کروم، طلایی، طلایی مات، رزگلد، زرگلد مات و غیره در مرجع کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید هستند.

خرید اینترنتی بهترین شیرآلات بهداشتی مناسب

در ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرمادا از  کارتریج اروپایی استفاده شده است. به دلیل استفاده از کارتریج با کیفیت، کیفیت انتقال آب در این شیرآلات بسیار مناسب می باشد. این ست را برند کرومات تولید نموده است که یک برند ایرانی شناخته شده به شمار می رود. شرکت کرومات تقریباً تمام شیرآلات خود را از آلیاژ برنج می سازد. بنابراین شیرآلات این شرکت دارای مقاومت و دوام بالایی می باشند. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل آرمادا، 5 سال گارانتی را نیز دارا بوده و دارای شیرآلات بهداشتی توالت، روشویی، آشپزخانه و حمام می باشد. نوع آبکاری بکار رفته در آن، آبکاری با فلز کروم می باشد. در نتیجه می توانید این ست را در رنگ کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آرمادا
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل آرمادا
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود