برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل استایل

ست شیرآلات کرومات مدل استایل، توسط شرکت کرومات تولید شده است که این شرکت سابقه درخشانی در تولید شیرآلات با کیفیت دارد. ست شیرآلات کرومات مدل استایل در رنگ های طلایی براق و کروم موجود است.

بیشتر بخوانید
31,600,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل استایل 

با خبر هستید که شیرآلات بهداشتی، موجب راحت تر انجام شدن بسیاری از کار ها را در زندگی روزمره می گردند. استفاده از یک کارتریج خوب و مناسب کمک به باز و بسته شدن صحیح آب می کند. در واقع خود قطعه کارتریج وظیفه باز و بسته کردن جریان آب را بر عهده دارد. انجام این کار به کمک اهرمی که به سر شیر متصل است و کارتریج را کنترل می کند، امکان پذیر می شود. کارتریج های مناسب همچنین می توانند باعث جلوگیری از چکه کردن آب و در نتیجه هدر رفت آن در بلند مدت گردند. شیرآلات بهداشتی مرغوب در زمان کوتاه و با چند بار بکار بردن با فرسودگی و خرابی نمی شوند. بدنه شیرآلات بهداشتی باید از مواد مناسبی تهیه کنند تا در مدت کوتاهی به مشکلاتی مانند خوردگی، زنگ زدگی و فرسودگی بر نخورند. برای تولید شیرآلاتی که دارای چنین خصوصیاتی باشند، ضروری است تا از آلیاژ های بسیار محکم و مقاومی استفاده شود. آلیاژ برنج مناسب ترین ماده برای ساخت بدنه شیرآلات محسوب می شود، زیرا اولاً بسیار مستحکم بوده و دوم اینکه میزان خوردگی در آن بسیار پایین می باشد. آلیاژ برنج همچنین به ندرت در دمای بالا با آب واکنش دارد. بنابراین مواد مضر را در آب پخش نمی کند. هزینه بکار بردن این ماده در تولید شیرآلات بهداشتی نسبت به آلیاژ های دیگر از جمله استیل که مقاومت بالاتری دارد ، بسیار کم تر است؛ بنابراین در اکثر مواقع برنج را برای ساخت شیرآلات مناسب استفاده می کنند. برای جلوه دادن به ظاهر شیرآلات، روی آن ها را با فلزات متنوعی آبکاری می کنند. شیرآلات بهداشتی برند کرومات در رنگ های کروم، طلایی، طلایی مات، رزگلد، زرگلد مات و غیره در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می روند.

فروش اینترنتی بهترین شیرآلات بهداشتی مناسب

در ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل استایل کارتریج اروپایی بکار برده شده است. به دلیل استفاده از کارتریج خوب، کیفیت انتقال آب در این شیرآلات بسیار مناسب می شود. این ست را برند کرومات تولید کرده که یک برند ایرانی شناخته شده به شمار می رود. شرکت کرومات تقریباً تمام شیرآلات خود را از آلیاژ برنج تولید می نماید. بنابراین شیرآلات این شرکت دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل استایل، همراه با 5 سال گارانتی دارای شیرآلات بهداشتی توالت، روشویی، ظرفشویی و حمام می باشد. نوع آبکاری استفاده شده در آن، آبکاری با فلز کروم و طلا است. در نتیجه می توان این ست را در رنگ کروم و طلا در مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمود. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
استایل
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل استایل
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود