برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کرومات مدل تنسو

ست شیرآلات کرومات مدل تنسو، دارای کارتریج با برند اروپایی بوده و بنابراین باز و بسته کردن آب با آن راحت انجام می شود. همچنین ست شیرآلات کرومات مدل تنسو در رنگ های کروم و سفید - طلایی موجود است.

بیشتر بخوانید
46,900,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات بهداشتی کرومات مدل تنسو 

شیرآلات بهداشتی، باعث می گردند که کار های روزمره خود مانند شستشو را بتوانیم راحت تر انجام بدهیم. یکی از مهم ترین اجزای یک شیر، کارتریج آن می باشد که عمل قطع و وصل کردن جریان آب را به انجام می رساند. استفاده از یک کارتریج خوب و مناسب باعث می گردد باز و بسته شدن جریان آب به خوبی انجام شود. انجام این کار به کمک اهرمی که بر سر شیر تعبیه شده و کارتریج را به حرکت در می آورد، امکان پذیر است. کارتریج های خوب مانع از هدر رفت آب توسط شیر می گردند. شیرآلات بهداشتی با کیفیت در زمان های کم و با چند بار استفاده خراب نمی شوند و زنگ نمیزنند. بدنه شیرآلات بهداشتی را باید از مواد مناسبی تهیه نمود تا در مدت کوتاهی دچار خوردگی و شکستگی که برای شیرآلات زیاد پیش می آید، نگردد. برای تهیه شیرآلاتی که دارای خصوصیات مطلوب می باشند، می بایست آلیاژ های بسیار محکم و مقاومی بکار برد. آلیاژ برنج بهترین ترین فلز برای ساخت بدنه شیرآلات است؛ زیرا بسیار مستحکم می باشد و میزان خوردگی در آن بسیار کم است. آلیاژ برنج همچنین با آب داغ خیلی کم واکنش می دهد. بنابراین ترکیبات مضر را در آب آزاد نمی نماید. استفاده این ماده در ساخت شیرآلات بهداشتی نسبت به آلیاژ های دیگر از جمله استیل که استحکام بالاتری را دارا هستند، بسیار ارزانتر می شود؛ بنابراین در اکثر مواقع از برنج برای تولید این شیرآلات استفاده می نمایند.

خرید آنلاین ست شیرآلات کرومات مدل تنسو

در تهیه ست شیرآلات کرومات مدل تنسو، از آلیاژ برنج استفاده شده است. به دلیل استفاده از این آلیاژف این محصولات به عوامل مخرب بسیار مقاوم هستند. در ساخت این ست شیرآلات همچنین از کارتریج های مرغوب اروپایی استفاده کرده اند. این کارتریج دارای کیفیت انتقال آب بسیار بالایی است و می توانید به خوبی جریان آب را کنترل یا باز و بسته نماید. ست شیرآلات کرومات مدل تنسو دارای طراحی زیبا بوده و برای شیک و لوکس کردن قسمت های مختلف خانه شما مناسب است. ست شیرآلات کرومات مدل تنسو در رنگ های کروم و سفید کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر همراه با 5 سال گارانتی قابل خرید است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تنسو
عنوان کالا
ست شیرآلات کرومات مدل تنسو
برند
کرومات
کشور سازنده
ایران
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود