برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه اخوان H4

هود شومینه اخوان H4 یک هود بسیار زیبا می باشد که دارای حالت و ظاهر استیلی می باشد. این هود دارای دو مدل فیلتر می باشد. این دو مدل فیلتر عبارت اند از فیلتر آلومینیومی چند لایه و فیلتر ذغالی . این هود توسط شرکت اخوان تولید شده است که دارای عمق 50 سانتی متری و طول 90 سانتی متری می باشد. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
30,369,357 ‎ریال 31,308,615 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود شومینه اخوان H4
شرکت اخوان یک شرکت بسیار قوی در تولید انواع لوازم آشپزخانه می باشد. این شرکت توانسته در سالیان گذشته تندیس ها و افتخارات داخلی و بین المللی را کسب نماید. گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت رعایت حقوق مصرف کننده، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان و اجلاس مدیر شایسته ملی منتخب موسسه استاندارد جشنواره مدیران و تولیدکنندگان و... جزوی از این افتخارات می باشند. کارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد.

مزایای شومینه ای H4

هود شومینه ای H4 دارای عمق 50 سانتی متری و طول 90 سانتی متری می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این شومینه مکش قوی آن می باشد. مکش قوی آن باعث می شود تمامی بو و دوده ها به درون هود مکش شده و از خانه شما خارج شود. این هود با وجود این که دارای مکش قویی می باشد اما صدای بسیار کمی را تولید می نماید. دارای صفحه نمایش LCD می باشد که کلید های آن لمسی می باشد. این هود دارای فیلتر آلومینیمی چند لایه و فیلتر ذغالی می باشد. برای روشنایی و نورپردازی آن از مدل SMD استفاده شده است که درخشندگی بیشتری را نسبت به بقیه هود ها می دهد. دود کش این هود قابل تنظیم می باشد که با توجه به فضایی که آن را استفاده می کنید باید آن را تنظیم نمود. این هود اخوان دارای نمای تماما استیل می باشد که زیبایی خاصی به آن داده است. این ها تنها قسمتی از ویژگی ها خاص این هود می باشد. خرید انواع هود در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H 4
عنوان کالا
هود شومینه اخوان H4
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
90 سانتی متر
رنگ
استیل مات
میزان صدا
کم صدا
نورپردازی
SMD
قدرت مکش
قوی
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود