برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اسکار توربو

برای تجهیز مدرن آشپزخانه کافیست تا شما هود آشپزخانه ی خود را از میان انواع هود لوکس در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر انتخاب فرمایید. هود اسکار توربو مس دارای زاویه 45 درجه ای با طراحی بسیار زیبا است. شما می توانید با مقایسه قیمت هود لوکس، این هود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
64,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل اسکار توربو در نگاه کوتاه

ساخت کارخانه مس است و دارای طراحی زببا به رنگ مشکی و کیفیت فوق العاده ای می باشد. دارای قدرت موتور 780 متر مکعب در ساعت است. میزان صدا 58 دسیبل دارد. دور موتور چهار دور است و دارای سنسور دود و دما می باشد.

هود توربولاین اسکار توربو

انواع مختلف هود، در بازار موجود می باشند ولیکن هودی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که بوی غذا، دود و چربی معلق در هوای حاصل از پخت و پز را از بین ببرد و در عین حال کم صدا باشد. هود توربولاین اسکار توربو به صورت مورب است و با زاویه 45 درجه نسبت به صفحه اجاق گاز قرار می گیرد. هودهای 45 درجه به خاطر این که کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرند، ممکن است کمی بو را پخش کنند. ولی چون دارای ظاهری بسیار زیبا است و به آشپزخانه جلوه خاصی می بخشد؛ بسیاری از افراد این مدل هودها را نسبت به مدل قدیمی تر انتخاب می کنند.
شایان ذکر است که هودهایی که دارای موتور قوی هستند، مانند هود توربولاین، از این نکته مستثنی هستند. بدین نحوه که تفاوتی بین مکش هود آشپزخانه مورب و فلت وجود ندارد. هود اسکار توربو مجهز به موتور ایتالیایی توربو با حلزونی فلزی چهار دور، با مکش 780 متر مکعب در ساعت است که به خوبی بوی غذا، دود و چربی را می کشد.

نمای هود اسکار توربو

شکل ظاهری این هود به شکل مستطیل مسطح مشکی رنگ می باشد و نمای آن از جنس شیشه سکوریت نشکن است که به راحتی قابل تمیز کردن می باشد. هود اسکار توربو دارای دو فیلتر آلمینیومی سه لایه قابل تعویض و قابل شستشو می باشد که هنگام خارج کردن فیلتر جهت شستشو یا تعویض؛ قسمت شیشه ای نمای هود توسط جک پمپی تعبیه شده در هود باز می شود تا کار نظافت هود به آسانی انجام گردد.
این هود توسط کلیدهای لمسی که در سمت چپ و پایین طراحی شده کنترل می شود. دارای ریموت کنترل می باشد. روشنایی هود از طریق چراغ های LED می باشد که کم مصرف می باشند و نور یکنواخت و همسانی را به شما ارائه می دهند. مزیت دیگر هود توربولاین مدل اسکار توربو، تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود را می توان اشاره کرد. همچنین دارای سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Oscar - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اسکار توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
تعداد دور موتور
مجهز به سیستم خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارای دو عدد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود