برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل F80 توربولاین

ظرف شوئی استیل F80 توانایی نصب بر روی انواع مکان ها هم چون روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز را دارا می باشد. این محصول را با بست های بسیار محکم استیل 304 با ضخامت 2 میلی متر می توان اتصال داد. این محصول در ابعاد50*85 سانتی متر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید
88,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل F80 توربولاین

در مرحله ی انتخاب سینک ظرفشویی، نکته اول در هنگام خرید سینک آشپزخانه در نظر گرفتن فضای آشپزخانه می باشد. همیشه بزرگترین سینک ظرفشویی مناسب ترین سینک نمی باشد؛ ما باید کاربرد خود و محدویت فضای آشپزخانه را مد نظر قرار بدهیم. سینک استیل F80 توربولاین دارای ابعاد 80 * 50 سانتیمتر می باشد که دارای یک لگن خیلی بزرگ و عمیق با عمق 21 سانتیمتر می باشد. زیر آب آن مربع و سرریز آن جدید می باشد. شما در هنگام شستشو کاملا مسلط به ظرفشویی هستید و دست شما به راحتی تا انتهای سینک می رود و شستشو را برای شما آسانتر می کند. جنس استیل به کار رفته در این سینک، استینلس استیل فولاد ضد زنگ درجه یک می باشد. ضخامت رویه این سینک 2 میلیمتر و ضخامت لگن آن 1 میلیمتر میباشد. گوشه های این سینک با شعاع 10 درجه طراحی شده که کار نظافت سینک را آسان می کند و زیبایی چشم گیری به آن داده است. این سینک قابلیت نصب روی سطح، هم سطح و زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز را دارد. دارای بست های محکم استیل 304 به ضخامت 2 میلیمتر است. دارای جا مایع پمپی می باشد. با خشک کردن سینک توسط یک دستمال معمولی، جای هیچ لکه آبی روی سینک باقی نمی ماند.

بیشتر راجع به سینک استیل F80 توربولاین

همه استیل 304 را به خاطر قدرت، ضد زنگ، با دوام بودن و کشیدگی همواره آن را جزو بهترین ها یا حتی می توانیم بگوییم بهترین جنس های ساخت وسایل می دانند. سینک استیل F80 در جنس خود از نوع درجه یک استیل 304 بهره برده است. لگن این ظرف شویی دارای زیر آبه و سر ریز جدید می باشد که این زیر آبه نمی گذارد چیز های بزرگ از آن گذشته و باعث گرفتگی لوله های فاضلاب شما شود. 
سینک ظرفشویی استیل F80 دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد. لگن این محصول به عمق 21 سانتی متر می باشد که شما می توانید انواع وسایل را در آن قرار داده و دست های شما به راحتی به انتهای آن می رسد. در این محصول از پمپ مایع ظرفشوی استفاده شده که شما می توانید در آن مایع ظرفشوئی ریخته و از آن استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F80
عنوان کالا
سینک استیل F80 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50 * 80 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
سینی استیل
ندارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود