برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل F34TL توربولاین

سینک استیلF34TL در ساخت خود از فولادی به نام استیل304 به خاطر قدرت، ضد زنگ، با دوام بودن و کشیدگی بالا استفاده شده است. این ظرف شویی در لگن خود از زیر آبه و سر ریز جدید استفاده کرده است. ظرف شوئی استیل F34TL را بر روی انواع مکان ها هم چون روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز می توان نصب کرد.

بیشتر بخوانید
96,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل F34TL توربولاین

سینک استیل F34TL توربولاین ساخت کارخانه مس _ توربولاین می باشد این کارخانه کلیه محصولات خود را از نوع بهترین استیل که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند، تولید می کند. البته نکته مهم در ساخت و تولید این محصول، استفاده از فولاد ضدزنگ را باید بیان کرد که از جنس استینلس استیل 304 درجه یک  می باشد. این سینک ظرفشویی مدل F 34TL علاوه بر کیفیت بالا، دارای طراحی بسیار زیبا و شکیلی می باشد. این سینک ظرفشویی دارای ابعاد 50*79.5 سانتیمتر است. این سینک ظرفشویی بر روی کلیه مکان ها قابل نصب می باشد از جمله روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز. این سینک بوسیله ی بستهای بسیار محکم استیل 304 که دارای ضخامت 2 میلیمتری هستند نصب می گردد.

طراحی سینک استیل F34TL توربولاین

طراحی این سینک ظرفشویی مطابق با سینک های منازل مدرن اروپایی می باشد. دارای یک لگن عمیق با عمق 21 میلیمتر است که ضخامت رویه آن 2 میلیمتر و ضخامت داخل سینک 1میلیمتر می باشد. در بالای سمت چپ این سینک یک پمپ مایع تعبیه شده است. همچنین در قسمت راست این سینک یک عدد سینی به همراه یک تخته ساطوری از جنس چوب راش است که جنس رنگ این تخته ساطوری ضدآب می باشد. گوشه های این سینک با شعاع 10 درجه طراحی شده که علاوه بر این که به این سینک زیبایی خاصی بخشیده است  کار نظافت سینک را آسانتر  می کند. سینک استیل F34TL توربولایندارای رنگ استیل مات می باشد که توجه بانوان عزیز را به خود جلب کرده است.

نحوه اتصال سینک و توضیحات بیشتر راجع به سینک استیل F34TL توربولاین

 این محصول بست های بسیار محکم استیل 304 با ضخامت 2 میلی متر می توان است. این محصول در ابعاد 50*79.5 سانتی متر ساخته شده است. سینک ظرفشویی استیل F34TL طراحی شعاع 10 در گوشه های آن را دارا می باشد. لگن این محصول به عمق 21 سانتی متر می باشد که شما می توانید به راحتی به شست و شو بپردازید. در بالای این سینک پمپ مایع ظرف شویی به کار رفته است که با شما می توانید با ریخت مایع ظرف شویی خود در آن به استفاده از آن بپردازید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F34TL
عنوان کالا
سینک استیل F34TL توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50*79.5 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
تک سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
دارد
سینی استیل
دارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود