برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل 80 توربولاین

در ساخت سینک استیل80 از استیل304 به خاطر قدرت، ضد زنگ، با دوام بودن و کشیدگی همواره آن را جزو بهترین جنس های ساخت وسائل تحهیز مدرن آشپزخانه است، استفاده شده است. در این سینک ظرفشویی، در لگن خود به خاطر این که نگذارد چیزهای بزرگ از آن گذشته و باعث گرفتگی لوله های فاضلاب شما شود از زیر آبه و سر ریز جدید استفاده کرده است. 

بیشتر بخوانید
81,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل 80 توربولاین 

سینک ظرفشویی فانتزی استیل 80 از سری محصولات با کیفیت باعمق 21 سانتیمتر و ضخامت ورق رویه 2 میلیمتر و در داخل لگن با ضخامت 1 میلیمتر است که یک لگن مستطیل شکل همانند سینک های ظرفشویی منازل اروپایی دارد. این سینک مناسب آشپزخانه های مدرن و کم فضا می باشد. این سبنک دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد. سینک استیل 80 از جنس استینلس استیل 304 فولاد ضد زنگ می باشد که دارای بست های همان جنس استیل کارشده برای سینک می باشد. آنها هم دارای ضخامت 2 میلی متری هستند. این سینک ظرفشویی دارای ابعاد 45*85 سانتیمتری است که دارای زیرآبه و سرریز جدید می باشد. زیرآبه آن اجازه نمی دهد که اجسام بزرگ و سفت داخل لوله فاضلاب گردد و لوله دچار گرفتگی شود. این محصول دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد که کار نظافت سینک را راحتر می کند. این سینک به رنگ استیل مات است که جلوه بهتری به سینک ظرفشویی می دهد. جای هیچ لکه آبی برروی این سبنک باقی نمی ماند. شما پس از اتمام کار با خشک کردن توسط یک دستمال معمولی تمام لکه آب را از بین برده و جلوه سینک شما همانند روز اول برای شما می درخشد. این سینک ظرفشویی به سه صورت روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز قابل نصب می باشد. همچنین این سینک در حالت نصب روی کار، دارای بست سبنک قابلیت نصب بر روی صفحه کابینت با ضخامت 5 سانتی متر است.
این سینک لوکس با توجه به رنگ استیل ماتی که در آن به به کار رفته است حالت اروپایی مانند به خانه شما می دهد. شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
80
عنوان کالا
سینک استیل 80 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
45*85 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
سینی استیل
ندارد
پمپ جا مایع
ندارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود