برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل 70 توربولاین

استیل 304 به خاطر قدرت، ضد زنگ، با دوام بودن و کشیدگی آن همواره باعث در بین جنس ساخت های سینک های ظرفشویی و دیگر وسایل فلزی همواره جزو بهترین ها یا حتی می توانیم بگوییم بهترین بوده است. در این محصول از نوع درجه یک استیل 304 استفاده شده است. دارای زیر آبه و سر ریز جدید می باشد که این زیر آبه نمی گذارد چیز های سخت و بزرگ از آن گذشته و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شما شود.

بیشتر بخوانید
81,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل 70 توربولاین 

سینک ظرفشویی یکی از لوازم مهم در آشپزخانه می باشد که در تمام منازل و اکثر شرکت ها و فروشگاه ها وجود دارد. زیبایی و کیفیت آن بروی دید اولیه آشپزخانه بسیار موثر می باشد. همچنین در این عصر به علت محدویت فضای آشپزخانه از بسیاری از المان های خود در آشپزخانه چشم پوشی می کنیم ولی سینک ظرفشویی کاملا با زندگی مدرن و امروزی ادغام گشته و ما هر روزه برای شستشو و بهداشت به آن نیاز داریم. همیشه یک سبنک بزرگ در آشپزخانه مناسب نیست بلکه ما با در نظر گرفتن فضای آشپزخانه می توانیم بهترین انتخاب سینک را داشته باشیم. اگر شما فضایی به ابعاد 75*45 سانتی متر برای سینک خود درنظر گرفته اید؛ پیشنهاد ما برای شما سینک استیل 70 توربولاین می باشد که گزینه بسیار متناسب برای فضای سینک شما می باشد. این سینک دارای کیفیت بالا و زیبایی خاصی است. این سینک تک لگن و عمیق می باشد که دارای عمق 21 سانتی متری است که انواع وسایل شستشو را میتوانید در آن قرار دهید و دست های شما به راحتی به انتهای این سینک می رسد و تسلط کامل بر شستشو دارید. این سینک دارای زیرآبه و سرریز جدید می باشد که زیرآبه آن نمی گذارد که اجسام سخت و بزرگ از آن گذشته و وارد فاضلاب شود و گرفتگی ایجاد گرد. جنس این سینک زیبا از استیل مقاوم و ضد زنگ 304 می باشد(استیلنس استیل) که در نوع خود درجه یک و کیفیت فوق العاده ای دارد. ضخامت رویه این سینک 2 میلیمتر و ضخامت لگن آن 1میلیمتر است. که با بست های استیل بسیار محکم با ضخامت 2میلی متری می توان اتصال داد. سینک ظرفشویی استیل 70 دارای طراحی شعاع 10در گوشه های آن می باشد که کار نظافت سینک را آسان می کند و زیبایی خاصی به آن می دهد.
این سینک قابلیت نصب روی سطح ، هم سطح و زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز را دارا می باشد. البته در حالت نصب روی کار بست سینک قابلیت بر روی صفحه کابینت با ضخامت 5 سانتی متر را دارد. این سینک سینی و تخته برش ندارد.

سینک ظرفشوئی استیل مس

ظرف شوئی استیل 70 را می توانید با توجه به سلیقه خود بر روی انواع مکان ها هم چون روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز نصب نمود. این محصول را با بست های بسیار محکم استیل 304 با ضخامت 2 میلی متر می توان اتصال داد. این محصول در ابعاد 45*75 سانتی متر ساخته شده است. سینک ظرفشویی استیل 70 دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد. این محصول دارای لگنی به عمق 21 سانتی متر می باشد که شما می توانید انواع وسایل را در آن قرار داده و دست های شما به راحتی به انتهای آن می رسد. شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
70
عنوان کالا
سینک استیل 70 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
45*75 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود