برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل F70 توربولاین

این محصول همراه با بست های بسیار محکم استیل 304 عرضه می شود. سینک F70 داری پمپ مایع ظرفشویی می باشد که کار شستشو را برای شما راحت می نماید. این محصول در ابعاد 50*75 سانتی متر ساخته شده است. همچنین دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد. این محصول دارای لگنی به عمق 21 سانتی متر می باشد که شما می توانید انواع وسایل را در آن قرار داده و دست های شما به راحتی به انتهای آن می رسد.

بیشتر بخوانید
87,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل F70

سینک استیل F70 توربولاین تولید کارخانه مس _توربولاین می باشد که در نوع خود بسیار باکیفیت و زیبا می باشد. این سینک تک لگن می باشد و در ابعاد 79*50 سانتی متر می باشد؛ مناسب برای آشپزخانه های مدرن که فضای کمی را برای سینک طراحی کرده اند می باشد. زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهد و رنگ استیل مات آن مورد توجه کدبانوهای عزیز می باشد. جنس این سینک از استینلس استیل 304 فولاد ضد زنگ می باشد که دارای ضخامت رویه 2 میلیمتری است و ضخامت در لگن این سینک 1میلی متری می باشد که دارای بست استیل به ضخامت 2 میلیمتر است. دارای مقاومت بالایی است و با ضربه های ناگهانی نمی شکند. این سینک به سه صورت نصب می گردد: روکار، هم سطح و زیر
البته شایان ذکر می باشد که در حالت نصب روی کار بست سینک قابلیت نصب بروی صفحه کابینت با ضخامت 5 سانتی متر را دارد. این سینک بدون سینی است. دارای پمپ مایع است. دارای سرریز جدید و زیرآب جدید مربع مانند می باشد که زیرآبه نمی گذارد چیز های سخت از آن گذشته و باعث گرفتگی لوله های فاضلاب گردد. همچنین این سینک دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد. لگن این سینک دارای عمق 21 سانتیمتری است که شما به راحتی می توانید کلیه وسایل شستشو را درآن قرار دهید و کاملا شما مسلط به لگن شستشو هستید و دستانتان به راحتی به انتهای لگن می رسد. جای لکه های آب بروی آن باقی نمی ماند. کافی است پس از شستشو با یک دستمال درون لگن را خشک نمایید و زیبایی سبنک خود را مانند روز اول مشاهده نمایید.

بیشتر راجع به سینک استیل F70 توربولاین
این سینک استیل هم چون بقیه محصولات شرکت مس توربولاین از استیل 304 درجه یک ساخته شده که این استیل 304 به خاطر قدرت و ضد زنگ و کشیدگی آن همواره باعث در بین جنس ساخت های سینک های ظرفشویی و دیگر وسایل فلزی جزو بهترین ها یا حتی می توانیم بگوییم بهترین بوده است. در این محصول دارای زیر آبه و سر ریز جدید می باشد که این زیر آبه نمی گذارد چیز های سخت از آن گذشته و باعث گرفتگی یا شکستن لوله های فاضلاب شما شود. ظرف شوئی استیل F70 قابلیت نصب بر روی انواع مکان ها هم چون روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز مناسب می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن را در حالت های گفته شده نصب نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F70
عنوان کالا
سینک استیل F70 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50*75 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود