برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48

روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48، دارای ابعاد 61*45.5*48 سانتی متر بوده و با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است. این روشویی توسط برند معتبر مروارید تولید شده است.

بیشتر بخوانید
27,140,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48

روشویی در کنار توالت از چینی های بهداشتی پر استفاده در منازل می باشد. روشویی ها همچنین یکی از پر استفاده ترین این کالای ها در منازل هستند، زیرا افراد منزل در روز چند بار دستان خود را در آن می شویند. روشویی به چند نوع تهیه می گردد که یکی از انواع آن سنگ روشویی است. سنگ روشویی یک کاسه بزرگ به شکل بیضی، دایره، مربع و مستطیل است و از مواد گوناگونی می توان آن را تولید کرد. رایج ترین روشویی ها را معمولاً از چینی بهداشتی تولید می کنند زیرا میزان جذب آب پایینی دارد و آلودگی خیلی کم در آن جمع می شود. روسنگی های سرامیکی نیز وجود دارند و در واقع چینی بهداشتی خود نوع با کیفیت تری از سرامیکی به شمار می رود. روسنگی های ساخته شده از چوب، سنگ های طبیعی و شیشه به دلیل داشتن طرح های زیبا و منحصر به فرد، برای لوکس ساختن بیشتر فضای خانه استفاده شده و لزوما کیفیت آنها بهتر از روسنگی های سرامیکی یا چینی نیست.

در تهیه سنگ روشویی از خشت خام استفاده می گردد که به آن حرارت داده و موادی به آن اضافه می شود تا چینی یا سرامیک بدست آید. هرچه کیفیت مواد بکار رفته در چینی بالاتر باشد، درجه آن نیز بالاتر می رود. درجه یک با کیفیت ترین نوع چینی محسوب می شود که هم رنگ و ظاهر زیبایی را دارا است، هم از نظر بهداشتی مناسب تر بوده و هم به همین سادگی ها دچار ترک و شکستگی نمی شود.

خرید روشویی سنگی مرغوب

روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48، از نوع پایه سر خود می باشد. ابعاد این روشویی 61*45.5*48 سانتی متر است و با کیفیت لعاب درجه یک تهیه شده است. به همین دلیل جذب رطوبت آن پایین می باشد و کمتر دچار آلودگی می گردد. روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48 توسط برند چینی مروارید که یک برند محبوب و شناخته شده تولید کننده چینی آلات است، تولید شده است. در صورت تمایل به خرید روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48 می توانید آن را بصورت اینترنتی نیز از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مگا
عنوان کالا
روشویی مروارید پایه سر خود مگا سایز 48
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
48
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
61*45.5*48 سانتی متر
نوع روشویی
پایه سرخود

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود