برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی مروارید آلفا سایز 40

روشویی مروارید آلفا دارای سایز 40 می باشد. این روشویی دارای ابعاد 11.2*40.3*40.3 سانتی متر می باشد. این روشویی از نوع روسنگی بوده و شکل آن نیز مربعی می باشد.

بیشتر بخوانید
9,163,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی مروارید آلفا سایز 40

روشویی در کنار توالت از چینی های بهداشتی پر استفاده در منازل است. روشویی ها همچنین یکی از پر استفاده ترین این کالای ها در منازل می باشند، زیرا افراد منزل در روز چند بار دستان خود را در آن می شویند. روشویی به چند نوع تولید می شود که یکی از انواع آن سنگ روشویی می باشد. سنگ روشویی یک کاسه بزرگ به شکل بیضی، دایره، مربع و مستطیل بوده و از مواد گوناگونی می توان آن را تولید نمود. رایج ترین روشویی ها را معمولاً از چینی بهداشتی می سازند زیرا میزان جذب آب پایینی داشته و آلودگی خیلی کم در آن تجمع می کند. روسنگی های سرامیکی نیز وجود دارند و در واقع چینی بهداشتی خود نوع با کیفیت تری از سرامیکی می باشد. روسنگی های ساخته شده از چوب، سنگ های طبیعی و شیشه به دلیل داشتن طرح های زیبا و منحصر به فرد، برای لوکس ساختن بیشتر فضای خانه استفاده می شوند و لزوما کیفیت آنها بهتر از روسنگی های سرامیکی یا چینی نیست.

در تولید سنگ روشویی از خشک خام استفاده شده که حرارت دیده و موادی به آن افزوده می شود تا چینی یا سرامیک تولید گردد. هرچه کیفیت مواد بکار رفته در چینی بالاتر باشد، درجه آن بالا تر است. درجه یک با کیفیت ترین نوع چینی می باشد که هم رنگ و ظاهر زیبایی دارد، هم از نظر بهداشتی مناسب تر بوده و هم به همین سادگی ها دچار ترک و شکستگی نمی گردد.

خرید روشویی سنگی مرغوب

روشویی مروارید آلفا سایز 40، از نوع روسنگی بوده و می توان آن را بر روی سطحی بسته به نوع استفاده شما قرار داد. شکل آن مربعی می باشد. روسنگی های مربعی نسبت به انواع دایره ای و بیضی شکل جای کمتری را اشغال می کنند. ابعاد این روشویی 11.2*40.3*40.3 سانتی متر است و با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است. به همین دلیل جذب رطوبت آن پایین می باشد و کمتر دچار آلودگی می گردد. روشویی مروارید آلفا سایز 40 با رنگ سفید قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آلفا
عنوان کالا
روسنگی مروارید آلفا سایز 40
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
40
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
11.2*40.3*40.3 سانتی متر
نوع روشویی
روسنگی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود