برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد

خرید روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد

روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد از نوع دیواری یا وال هنگ می باشد. روشویی های وال هنگ نیاز به مکان خاصی برای قرار دهی ندارند و تکیه آنها بر دیواری باعث اشغال جای کمتری می گردد.

بیشتر بخوانید
16,313,490 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد

روشویی یکی از انواع مختلف چینی های بهداشتی است که در محیط ساختمان بکار می رود. افراد خانه در اکثر مواقع برای شستشوی دست و صورت خود از آنها استفاده می نمایند. روشویی به دلیل اینکه مدت های زیادی را در معرض رطوبت قرار می گیرد، باید خواصی را داشته باشد تا در مدت کم دچار مشکل نشود.

هنگام خرید روشویی دقت کنید، طرحی از روشویی را خریداری نمایید که با سلیقه و روحیات شما سازگار باشد. به هر حال افراد هنگام صبح ابتدا صورت خود را شستشو می نمایند. پس طرحی را انتخاب کنید که حال و هوای بهتری به شما بدهد و روز خود را بهتر شروع نماید.

اگر در خرید روشویی عامل هزینه برای شما مهم است و می خواهید تا حد امکان هزینه کمتری بپردازید، روشویی های درجه سه به شما پیشنهاد می شود. البته اختلاف قیمت بین درجات چینی آلات چندان زیاد نیست و معمولاً بین 100 تا 200 هزار تومن می باشد. اگر واقعاً برایتان سخت است که چینی آلات درجه یک را خریداری نمایید، حداقل درجه دو را خریداری نمایید که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی را دارا می باشد.

روشویی انواع گوناگونی دارد. بعضی از روشویی ها پایه دار هستند. روشویی پایه دار همچنین از رایج ترین انواع روشویی می باشد. روشویی بعدی، روشویی پایه سنگی است. این روشویی شبیه به روشویی پایه دار است اما اولاً از سنگ طبیعی ساخته می شود و دوماً ظاهر آن با روشویی پایه دار تفاوت دارد. روشویی رو سنگی یا رو کابینتی از دیگر انواع روشویی بوده و همانطور که از نام آن معلوم است بر روی کابینت نصب می شود. روشویی های زیر سنگی نیز از دیگر انواع روشویی هستند و کاسه آنها از زیر به صفحه کابینت متصل می شود. روشویی نیم پایه، والهنگ یا دیواری نیز نوع دیگری از این روشویی است.

خرید روشویی رو سنگی

روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد دارای ابعاد 40*45*52 سانتی متر می باشد و وزن آن نیز 19.4 کیلوگرم است. سایز این روشویی 65 سانتی متر می باشد. روشویی سنگی چینی کرد مدل کانسپت از نوع نیم پایه می باشد. نیم پایه بودن به آن این امکان را می دهد تا جای کمتری را اشغال کرده و با کف توالت که پر از آلودگی است تماس نداشته باشد. همچنین تمیز کردن زیر آن نیز راحت تر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کانسپت
عنوان کالا
روشویی سنگی والهنگی کانسپت چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
65
وزن
19.4 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
40*45*52 سانتی متر
نوع روشویی
رو سنگی دیواری (وال هنگ)

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود