برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رو کابینتی تانیا مروارید

رو کابینتی تانیا مروارید دارای سایز 60 بوده و شیوه طراحی آن باعث می شود مقاومت مطلوبی نسبت به ضربه داشته باشد و همچنین میزان جذب رطوبت آن نیز پایین باشد. با داشتن مقادیر پایین جذب رطوبت، تمیز نمودن این روشویی نیز بسیار راحت خواهد بود.

بیشتر بخوانید
10,810,000 ‎ریال
سایز
  • 60
  • 80
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رو کابینتی تانیا مروارید

روشویی ها از چینی آلاتی هستند که به طور گسترده در خانه ها و در سرویس های بهداشتی نصب و استفاده می شوند. برای شناخت یک روشویی خوب، لازم است نکاتی را در ذهن داشته باشید. همیشه به میزان جذب رطوبت توسط یک روشویی توجه نمایید زیرا با انتخاب روشویی نامناسب، ممکن است بعد از مدت کوتاهی استفاده، درون کاسه روشویی کثیف و آلوده شده و خود نیاز به شستشو داشته باشد. انواع مختلفی از روشویی مانند روشویی پایه دار، پایه دار سنگی، رو کابینتی و ... وجود دارد. رو کابینتی ها همانطور که از نامشان معلوم است بر روی کابینت نصب می شوند و در واقع کابینت همانند پایه برای آنها عمل می کند. روشویی های رو کابینتی همچنین از نظر تنوع در طرح و رنگ برتر از انواع پایه دار و پایه دار سنگی بوده و همچنین از آنها بسیار سبک تر هستند. به دلیل داشتن وزن بسیار کمتر، حمل و نصب آنها بسیار راحت تر می باشد و به علاوه، تعویض و یا تمیز کاری آنها نیز بسیار راحت تر انجام می شود. البته مشکلی که درباره روشویی های رو کابینتی باید به آنها اشاره نمود، تحمل پایین آنها در برابر ضربه است، بنابراین هنگام جابجا نمودن آنها باید حتماً حواستان به اطراف باشد تا یک وقت آسیبی به این نوع چینی آلات نرسد. روشویی های رو کابینتی همچنین دارای کمد زیرین برای نگه داری ابزار و لوازم گوناگون می باشند و این نیز از دیگر ویژگی های مثبت این روشویی ها به شمار می آید.

فروش روکابینتی مرغوب و با کیفیت

روشویی رو کابینتی چینی مروارید مدل تانیا طرحی ساده دارد و رنگ سفید براق آن گزینه مناسبی برای زیبایی بخشیدن به فضای خانه شما می باشد. این روشویی به دلیل نوع ساخت خود سبک بوده و به راحتی بر روی کابینت شما نصب می شود. شرکت چینی مروارید محصولات خود را در انواع و درجات متنوعی عرضه می کند. محصولات چینی مروارید بر اساس کیفیت لعاب آنها در دو درجه کیفی در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می روند که درجه اول دارای کیفیت ساخت و مواد استفاده شده بسیار بهتر بوده ولی قیمت آن کمی بالاتر است. رو کابینتی چینی مروارید مدل تانیا دارای سایز 60 سانتی متر بوده و همچنین وزن آن 11.45 کیلوگرم می باشد. ابعاد این روشویی 605 در 477 در 259 میلی متر بوده و قابل خرید بصورت آنلاین از مرجع کالای ساختمانی چلونگر است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود