برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی دافنه چینی کرد

خرید توالت فرنگی دافنه چینی کرد

توالت فرنگی دافنه چینی کرد، دارای سایز آکس 23 میلی متر می باشد. توالت فرنگی دافنه چینی کرد با وزن 41.25 کیلوگرم و درب آرام بند قابل خرید بصورت آنلاین از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
47,062,636 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی دافنه چینی کرد

توالت های فرنگی به دلیل سهولت دراستفاده و فضای کمی که نسبت به توالت های زمینی اشغال می کنند، پر طرفدار شده اند. توالت فرنگی امکان تمیز کردن و شستشوی راحت را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. با اینکه استفاده و کار با توالت فرنگی از بسیاری از جهات نسبت به توالت زمینی راحت تر است، اما قیمت آن نیز کمی نسبت به توالت زمینی بالاتر می باشد. 

توالت های فرنگی خود به دو نوع دیواری یا وال هنگ و زمینی تقسیم می شوند. توالت های فرنگی وال هنگ یا دیواری نسبت به گونه های معمولی قیمت بالاتری دارا هستند. اما در عوض کار با این توالت ها بسیار راحت تر و همچنین استفاده از آنها برای سلامت کمر و زانو ها، که هنگام خم شدن و نشستن به آنها فشار می آید، مناسب می باشد.

چینی آلات بسته به نوع ماده بکار رفته در آنها دارای سه کیفیت لعاب درجه یک، دو و سه می باشند. چینی آلات درجه یک، بالاترین کیفیت، بهترین ظاهر و بیشترین دوام را داشته و از نظر بهداشتی برای استفاده مناسب ترین انتخاب هستند. 

افرادی که دارای ناراحتی در کمر و زانو های خود می باشند، لازم است از توالت های فرنگی وال هنگ استفاده نمایند. بعضی از توالت های فرنگی دارای شیره بیده هستند. شیره بیده امکان شستشوی راحت تر را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد؛ مخصوصاً برای کسانی که هنگام نشست و برخواست دچار ناراحتی، درد و مشکل هستند.

فروش توالت فرنگی با کیفیت

توالت فرنگی دافنه چینی کرد با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است و به همین دلیل تمیز کردن آن بسیار راحت تر بوده و جذب آب در آن بسیار پاین خواهد بود. پایین بودن جذب آب در چینی آلات از انباشته شدن الودگی در آن جلوگیری می کند. اندازه آکس توالت فرنگی دیواری آکوا سینا چینی، 23 سانتی متر می باشد. توالت فرنگی دافنه چینی کرد دارای فلاش تانک دو زمانه می باشد. این توالت توسط شرکت چینی کرد تولید شده است. شرکت چینی کرد از تولید کنندگان با تجربه چینی آلات بهداشتی می باشد. برند چینی کرد محصولات خود را با بهترین کیفیت و از بهترین مواد تهیه می نماید. توالت فرنگی دافنه چینی کرد همچنین قابل خرید بصورت اینترنتی از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
41.25 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
واتر جت
نوع درب
آرام بند
اندازه آکس
23 سانتی متر
نوع سیفون
تخلیه کف
ابعاد
67*38.5*71.5 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود