برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید

توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید، دارای ابعاد 36.8*37.5*65.6 سانتی متر می باشد. سایز توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید 56 و اندازه آکس آن نیز 23 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
64,537,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید

معیار های خرید یک توالت فرنگی مرغوب چیست؟ توالت فرنگی نیز از آن دسته چینی آلات بهداشتی می  باشد که خواهان زیاد دارد؛ زیرا استفاده از آن بسیار راحت تر می باشد.

توالت فرنگی نسبت به توالت زمینی قیمت بالاتری را دارد، اما این قیمت بالاتر با مزیت های بیشتر آن جبران می شود. یک توالت فرنگی با کیفیت در قدم اول باید از مواد مرغوبی تهیه شده باشد. مواد بی کیفیت بعد ها بر روی کیفیت لعاب چینی بهداشتی تاثیر منفی می گذارند.

فرقی نمی کند بخواهید توالت فرنگی یا چینی آلات دیگر را بخرید، همیشه هنگام خرید چینی آلات باید به کیفیت ساخت آنها، برند سازنده و طرح آنها توجه نمایید. اهمیت طرح یک توالت فرنگی در زیبایی که به محیط می دهد، می باشد. 

همیشه سعی کنید هنگام خرید یک توالت فرنگی، نوع درجه یک آن را خریداری نمایید. توالت فرنگی با کیفیت لعاب درجه یک بسیار به ترک و ضربه مقاوم است. همچنین تمیز کردن آن راحت تر می باشد.

توالت فرنگی خود به دو نوع دیواری یا وال هنگ و زمینی تقسیم می شوند. توالت وال هنگ نسبت به توالت فرنگی زمینی جای کمتری را اشغال می کند و همچنین برای کسانی که ناراحتی کمر و زانو دارند، بسیار توصیه می شود. نصب و کار با توالت فرنگی وال هنگ بسیار راحت تر می باشد، البته عیب این نوع توالت ها قیمت بالاتر آنها می باشد که این امری طبیعی است.

شرکت مروارید یک شرکت ایرانی بوده و محصولات خود را از مواد با کیفیتی تولید می کند. این شرکت علاوه بر کیفت به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می دهد. شما می توانید مدل دلخواه خود را از بین انواع بسیار گوناگون توالت های فرنگی وال هنگ برند مروارید انتخاب نمایید.

خرید توالت فرنگی وال هنگ

توالت فرنگی مروارید مدل مگا، از نوع وال هنگ می باشد یعنی به دیواری نصب می شود. به همین دلیل این توالت فضای کمتری را اشغال کرده و به استفاده از آن نیز بسیار آسان تر می باشد. توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید دارای سایز 56 بوده و اندازه آکس آن نیز 23 سانتی متر است.

توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید دارای خروجی سیفون از دیوار بوده و سیستم تخلیه آن از نوع آبشاری می باشد. کیفیت لعاب توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید درجه یک بوده و با همین درجه در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر موجود است. ابعاد توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید 36.8*37.5*65.6 سانتی متر است و توسط برند معتبر و ایرانی مروارید تولید شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مگا
عنوان کالا
توالت فرنگی وال هنگ مگا مروارید
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
56
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
آبشاری
اندازه آکس
23 سانتی متر
ابعاد
36.8*37.5*65.6 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی دیواری
نوع خروجی سیفون
دیوار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود