برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت فرنگی مگا مروارید

توالت فرنگی مگا مروارید، دارای سیستم تخلیه آبشاری بوده و جهت تخلیه آن به کف می باشد. توالت فرنگی مگا مروارید یک تکه است و سایز آن 69 و وزنی معادل با 48 کیلوگرم را دارا می باشد.

بیشتر بخوانید
82,907,000 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها (1)
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت فرنگی مگا مروارید

توالت فرنگی نیز از آن دسته چینی آلات بهداشتی است که در بازار تقاضا برای آن زیاد می باشد؛ زیرا استفاده از آن در مقایسه با توالت های زمینی بسیار هم انرژی و هم وقت کمتری را می گیرد.

البته توالت فرنگی نسبت به توالت زمینی کمی گرانتر است، اما مزیت های این توالت، قیمت بالاتر آن را جبران می کنند. یک توالت فرنگی با کیفیت در ایتدا باید از مواد با کیفیتی تهیه شده باشد. 

همواره هنگام خرید چینی آلات، به سازنده، نوع لعاب و مدل آنها توجه کنید. شرکت های تولید کننده چینی آلات معمولاً محصولات خود را با کیفیت مشابه تولید می کنند و تنها تفاوت آنها، طراحی و شکل آنها می باشد.

بهتر است هنگام خرید چینی آلات، کیفیت لعاب درجه یک آنها را خریداری نمود. توالت فرنگی با کیفیت لعاب درجه یک هم دیرتر دچار کثیفی و آلودگی شده و هم مدت زمان طولانی تری عمر می کند.این نوع توالت ها سطح مقاوم تری نسبت به محصولاتی با کیفیت لعاب پایین تر دارند.

به طور کلی توالت های فرنگی دو نوع هستند، دیواری و زمینی که به نوع دیواری وال هنگ نیز گفته می شود. توالت وال هنگ نسبت به توالت فرنگی زمینی جای کمتری به جای کمتری نیاز دارد و همچنین برای کسانی که ناراحتی کمر و زانو دارند، بسیار مناسب است. نصب و کار با توالت فرنگی وال هنگ بسیار راحت تر است، البته عیب این نوع توالت ها قیمت بالاتر آنها می باشد که این امری طبیعی می باشد.

شرکت مروارید یک شرکت ایرانی بوده و محصولات خود را از مواد با کیفیتی تولید می کند. این شرکت علاوه بر کیفت به زیبایی محصولات خود نیز اهمیت می دهد. شما می توانید مدل دلخواه خود را از بین انواع بسیار گوناگون توالت های فرنگی وال هنگ برند مروارید انتخاب نمایید.

خرید توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی مروارید مدل مگا، از نوع زمینی می باشد یعنی بر روی زمین نصب می گردد. توالت فرنگی مگا مروارید دارای سایز 69 بوده و اندازه آکس آن نیز 24.5 سانتی متر می باشد. توالت فرنگی مگا مروارید دارای خروجی سیفون از کف بوده و سیستم تخلیه آن از نوع آبشاری است. کیفیت لعاب توالت فرنگی مگا مروارید درجه یک می باشد و با همین درجه در فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید است. ابعاد توالت فرنگی مگا مروارید 70.1*37.5*69.2 سانتی متر است و توسط برند معتبر و ایرانی مروارید تولید شده است. این توالت فرنگی از نوع یک تکه بوده و وزنی برابر 48 کیلوگرم دارد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مگا
عنوان کالا
توالت فرنگی مگا مروارید
برند
مروارید
کشور سازنده
ایران
سایز
69
وزن
48 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
سیستم تخلیه
آبشاری
اندازه آکس
24.5 سانتی متر
ابعاد
70.1*37.5*69.2 سانتی متر
نوع توالت
فرنگی زمینی
نوع خروجی سیفون
کف
نوع توالت فرنگی
یک تکه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود