برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات ایلیااستیل بروز رسانی مرداد 1402

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند4

ایلیا استیل

شرکت فردوس کاران امید ( ایلیا استیل ) از سال 1385 در زمینه لوازم خانگی و همچنین واردات ورق های استنلس استیل با عنایت خداوند و همت مسئولین کار آمد طی سالیان اخیر تلاش خود را به منظور احداث کارخانه تولید سینک ظرفشوئی ، اجاق گازهای توکار ، فر و هود آشپزخانه به کار گرفته و با بهرمندی از پشتوانه تجربه چندین ساله و دانش فنی پیشرفته ، موفق به راه اندازی مجهزترین کارخانه تولید سینک ظرفشویی ، هود ، اجاق گاز ، مایکروویو وفرتوکار در شهرک صنعتی پرند شده است. 

کاتالوگ چینی آلات بهداشتی ایلیا استیل

دانلود کاتالوگ محصولات بهداشتی ایلیا استیل

تاریخ بروز رسانی مرداد 1402

لیست قیمت محصولات ایلیا استیل

دانلود لیست قیمت محصولات ایلیا استیل 

تاریخ بروز رسانی مرداد 1402

شرکت فردوس کاران امید با بهره گیری از مدیران، مهندسین و تکنسین های ماهر در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع آغاز به کار کرد و محصولات آن با برند ایلیا استیل وارد بازار شد و هم اکنون به عنوان یكـی از پیشگامان صنعت تولید سینک، هود و اجاق گازهای تو کار آشپزخانه توانسته است محصولات گوناگون باکیفیت مطلوب و مردم پسند تولید و عرضه نماید.

طرح توسعه سازمان به واسطه برخورداری از تکنولوژی نوین و روز دنیا و با به کارگیری کادری مجرب و با تجربه، عرضه محصولات تولیدی با بالاترین کیفیت، و ارائه محصولات با قیمت مناسب، در زمینی به مساحت 30.000 مترمربع در حال احداث و راه اندازی می باشد. شرکت فردوس کاران امید از آغاز فعالیت های خود تاکنون همواره توانسته با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طیف وسیعی از لوازم خانگی استیل در مدل ها، اندازه ها و رنگ های مختلف را تولید و عرضه کند و در حال حاضر نیز با بهره گیری از متخصصان مجرب خود، سینک، هود و اجاق گازهای آشپزخانه را هم تراز با محصولات خارجی مشابه تولید نماید. شرکت فردوس کاران امید جهت دستیابی به اهداف خود که مهم‌ترین آنها کیفیت بالای محصولات تولید شده، خلاقیت، نوآوری و در نهایت مشتری مداری می باشد از مواد اولیه مرغوب با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی که خود مستقیماً از کشورهای اروپایی و آمریکائی وارد می کند از قبیل ورق (BA304) استفاده می کند. همچنین وجه تمایز سینک های ایلیا استیل در مقایسه با دیگر سینک ها، جوش مناسب و عمق لگن بیشتر آنها می باشد. استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی با دقت بالا در امر تولید، استفاده از بست های ایتالیایی در تولید سینک های فانتزی تو کار و بسته بندی مناسب محصولات از دیگر مزایای سینک های ایلیا استیل می‌باشد .

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود