برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

دانلود لیست قیمت و کاتالوگ باداب بروز رسانی 10 اسفند 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند2

دانلود لیست قیمت و کاتالوگ باداب

گروه صنعتی باداب از ابتدای سال 1372 خورشیدی فعالیت خود را در زمینه تولیدات قطعات فایبرگلاس و کامپوزیت در شهرستان کرج کلید زد. در حال حاضر، شرکت باداب به تولید انواع جکوزی با کیفیت، وان و زیردوشی های خاص، اتاق دوش و هم چنین اتاق سونا در مدل های بسیار متنوع و همگام با مدل های روز دنیا با رعایت سخت گیرانه ترین استانداردهای روز میپردازد. کارخانه باداب محصولات خود را با ورق های PMMA/ABS/PMMA  و تقویت فایبرگلاس به تولید انبوه داخلی رسانده است. تولیدات این شرکت به لحاظ تکنولوژی تولیدی به دو دسته زیر تقسیم شده اند:
1.  قطعات تولید شده از ورق های سه لایه PMMA/ABS/PMMA
2. قطعات تولید شده از مواد فایبر گلاس که با توجه به مورد مصرف هر کدام با تکنولوژی های مربوطه تولید می شود از قبیل یک رو پرس و دور رو پرس.
شما مشتریان گرامی مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر میتوانید برای بهره برداری بهتر و خرید مطمئن و به صرفه از دکمه های زیر استفاده کنید تا با دانلود کاتالوگ محصولات باداب و دانلود لیست قیمت باداب با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. نمایندگی باداب در اصفهان، همیشه در نظر دارد تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.


کاتالوگ محصولات باداب

دانلود کاتالوگ باداب

تاریخ به روز رسانی اسفند 1400

لیست قیمت محصولات باداب

دانلود لیست قیمت باداب

تاریخ به روز رسانی اسفند 1400

برای آشنایی شما با صنایع فایبرگلاس پیش ساخته توضیحی کوتاه درباره جکوزی یا وان گردابی آب کرم به شما ارائه میکنیم.
جکوزی نام یک شرکت آمریکایی است که تولیدکننده انواع وان حمام گردابی میباشد. ابتدایی ترین محصول جکوزی، وان حمام با جت‌های آب ماساژدهنده بود. جکوزی در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند؛ این برادران پیرامون سال ۱۹۶۵ میلادی از ایتالیا به آمریکا مهاجرت کرده بودند. دفتر مرکزی کمپانی جکوزی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
در کشور عزیزمان ایران، این دسته از محصول با همان نام تجاری جکوزی و در برخی مواقع هم با نام‌هایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته می‌شوند. جکوزی یا همان حوض آب گرم، در حقیقت، یک محیط بسته شبیه به حوضچه بوده که آب موجود در آن گرم است. در این حوضچه های پیش ساخته، فضایی برای ماساژ دادن عضله‌های مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپ‌هایی قوی از طریق لوله‌های تعبیه شده در قسمت‌های مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده می‌شود. از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می‌شود.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود