برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت شیرآلات نوبل بروز رسانی 1 بهمن 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

لیست قیمت شیرآلات نوبل

شرکت نوبل یکی از تولید کنندگان، فروشندگان و وارد کنندگان بزرگ شیرآلات بهداشتی ساختمان است. این کمپانی دارای مدارک ارزشمند کنترل کیفیت مانند گواهینامه اصلی از شرکت سدال اسپانیا است. شیرآلات نوبل تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح دارد.

برای دانلود کاتالوگ محصولات نوبل و دانلود لیست قیمت محصولات نوبل روی دکمه های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ شیرآلات نوبل

دانلود کاتالوگ شیرآلات نوبل

تاریخ بروز رسانی یکم بهمن 1400

لیست قیمت شیرآلات نوبل

دانلود لیست قیمت شیرآلات نوبل

تاریخ بروز رسانی یکم بهمن 1400

شیرآلات نوبل جزو متنوع ترین شیرآلات با آبکاری و رنگ های مختلف به جهت استفاده کردن از سیستم Pvd Coating است. نوبل در زمره ی بزرگ ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی فانتزی در کشور عزیزمان ایران به حساب می آید.

شما مشتریان گرامی مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می توانید، برای خرید شیرآلات بهداشتی نوبل به صورت عمده و خرد با ما تماس بگیرید. علاوه بر این شما می توانید از خدمات پس از فروش شیرآلات نوبل به صورت کامل در مرجع کالای ساختمان چلونگر بهره مند شوید.

خدمات نمایندگی شیرآلات نوبل در اصفهان، نمایندگی شیرآلات نوبل در کرمان، نمایندگی شیرآلات نوبل در شیراز، نمایندگی شیرآلات نوبل در تبریز، نمایندگی شیرآلات نوبل در همدان، نمایندگی شیرآلات نوبل در مازندران، نمایندگی شیرآلات نوبل در گیلان، نمایندگی شیرآلات نوبل در بوشهر و خدمات تمام نمایندگی های مجاز شیرآلات نوبل در ایران را از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر بخواید.

مقایسه مزایای شیرآلات نوبل

1. حفظ تنوع در محصولات: شیرآلات نوبل شمال شیرآلات آشپزخانه، شیر حمام، شیر دستشویی و شیرآلات سرویس بهداشتی، شیر روشویی نوبل و غیره است.

2. ارائه دهنده خدمات پس از فروش شیرآلات نوبل: دارای هفت سال ضمانت خرید و هم چنی خدمات پس از فروش مانند تعمیر و نگهداری شیرآلات نوبل.

3. کیفیت رضایت بخش و برتر: تمام محصولات نوبل با استفاده از روش الکترواستاتیک، روی آلیاژ صد در صد برنج و با مصرف کروم آبکاری شده اند.

4. ظاهر زیبا و منحصر به فرد: استفاده کردن از به روز ترین و هنرمندانه ترین طراحی ها منطبق با مد جدید از دیگر ویژگی هاییست که شیرآلات نوبل را متمایز میکند

5. لیست قیمت شیرآلات نوبل کاملا به روز و مقرون به صرفه است

6. گارانتی اصالت و شمانت خدمات پس از فروش شیرآلات نوبل در حد استاندارد اروپا

7. داشتن پشتیبانی و مشاوره تخصصی مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر و امکان نصب و ارسال اکسپرس تخصصی شیرآلات بهداشتی نوبل درب منزل شما مشتری عزیز

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود