برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت idevit بروز رسانی 28 دی 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

لیست قیمت توالت فرنگی و چینی آلات بهداشتی idevit 


قبل از دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولا idevit خوب است نگاهی به تاریخچه این محصولات بیاندازیم. شرکت idevit فعالیت حرفه ای خود را از زمان تأسیس خود یعنی سال 1993 شروع کرده است که در طی این مدل به کار تولید لوازم بهداشتی همراه با بالاترین کیفیت ها ادامه داده است. این شرکت idevit اصول و هدف خود را بر اساس لوازم باکیفیت، رضایت مشتری و ذهنیت خدمات یکپارچه قرار داده است تا بتواند جایگاه فعلی خود را در بازار جهانی پیدا کند. شرکت idevit محصولات خود را به بیش از 30 کشور در قاره های متفاوت صادر نماید و بتواند امتیاز بسیار بالایی را کسب نماید. این امتیاز باعث شده که شرکت idevit جای خود را در رهبری تولید و پخش لوازم بهداشتی بگیرد.

برای دانلود لیست قیمت محصولات idevit و دانلود کاتالوگ چینی آلات idevit روی دکمه های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ محصولات idevit 

دانلود کاتالوگ idevit 

تاریخ بروز رسانی بیست و هشتم دی 1400

لیست قیمت توالت فرنگی و چینی آلات بهداشتی idevit 

دانلود لیست قیمت idevit 

تاریخ بروز رسانی بیست و هشتم دی 1400

لیست قیمت محصولات idevit

در سال 2008 شرکت idevit توانست با فناوری ریخته گری فشار بالا ظرفیت و دامنه محصول خود را بسیار افزایش بدهد تا بتواند این لوازم بهداشتی را به سایر نقاط جهان از جمله ایران صادر نمایید. دلیل استفاده از فشار بالا در فناوری تولید خود این بود که مشتریان با توجه به کیفت موجود در محصولات این شرکت تقاضای بسیار بالایی داشتند که این تقاضا فقط شامل مردمان محلی نمی شد و شرکت های فراوانی از سرتاسر دنیا به دنبال محصولات idevit بودند. ایده اصلی شرکت idevit کیفیت محصول و اعتماد به این روش تولید می باشد که توانسته رضایت مشتری را برایشان به ارمغان بیاورد.

امروزه وجود توالت فرنگی در هر خانه ای یک امر بسیار ضروری است زیرا این توالت بسیار مناسب تر برای بدن و زانو های شما می باشد. توالت ایرانی به دلیل نحوه نشستن و زاویه ای که زانو های شما با زمین ایجاد کرده بود باعث می شد که فشار بسیار زیبادی را به زانو ها و پا های شما متحمل گرداند. امروزه پزشکان استفاده از این مدل توالت را برای افراد سالمند و دارای ناراحتی های خاص توصیه می کنند پس بهتر است که شما از یک توالت فرنگی مناسب و راحت برای خانه، اداره یا هر مکان دیگری از محصولات idevit استفاده نمایید. در لحظه ورود به هر خانه یکی از مهم ترین قسمت ها نوع چینی بهداشتی به کار رفته در سرویس و حمام می باشد زیرا محیط و ظاهر آن برای شما مهم است و اگر دچار کثیفی و زشتی رنگ شود حالت بدی را برای طرحی خانه ی شما و مهمان های شما می آورد.

توالت فرنگی های شرکت idevit دارای دربی می باشند که مخصوص توالت فرنگی وال هنگ از نوع اسلیم (باریک) طراحی کرده است که به آن خاصیت آنتی باکتریال UF داده است. استفاده از بهترین اجناس باعث شده که این توالت ها مقاوم به ترک و شکستگی شده می باشد. توجه داشته باشید مثلا در برخی مدل ها، توالت های وال هنگ برای نصب به دیوارهای ضخیم تری نیاز دارند و یا بعضی از خانه ها امکان گذاشتن نوع والهنگ یا معمولی در آن ها ممکن نمی باشد پس باید در انتخاب مدل توالت و محصولات شرکت idevit دقت عمل داشته باشید. ویژگی این نوع توالت های فرنگی در برابر دیگر توالت ها این است که هنگام نشستن روی آن پا کاملا به حالت 90 درجه در می آید، این حالت نشستن فشار زیادی به پا ها و زانو ها وارد نمی شود و شما در هنگام استفاده از آن دچار مشکل پا درد نمی شوید به همین دلیل است که معمولا دکتر ها و فیزیوتراپ ها این مدل توالت را به افرادی که دارای مشکلات جسمی یا اضافه وزن و ... که برایشان مضر است پاهایشان را خم نماید، سفارش می کنند. توالت های فرنگی نسبت به توالت های ایرانی از بهداشت بهتری برخوردار می باشند.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود