برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت استیل البرز بروز رسانی اردیبهشت 1403

نوشته شده در 1 هفته پیش
مورد پسند2

لیست قیمت استیل البرز

بهتر است قبل از دریافت لیست قیمت محصولات البرز نگاه کوتاهی به رزومه این شرکت بیاندازیم. شرکت صنایع البرز استیل، یکی از معروف ترین تولید کنندگان ایرانی لوازم آشپزخانه می باشد. شرکت استیل البرز توسط نوید ایزدپناه در سال 1992 با ظرفیت تولید بسیار بالا در شیراز با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید تاسیس شد. البرز نام تجاری با تأسیس دومین کارخانه خود در تهران برای تولید Hob، Hood، Oven و مایکروویو توسعه یافته است. در سال 1996 شرکت تابعه دیگری با نام خرم صنعت در شیراز تاسیس شد تا محصولات شرکت استیل البرز تنوع بسیار بیشتری پیدا کند. را از تنوع بیشتری برخوردار سازد. شرکت استیل البرز همواره سعی کرده است که بتواند در طول این سالها شرکت رشد را متوقف ننمایید و در این کار موفق بوده است. شرکت استیل البرز توجه ویژه ای به کیفیت محصول نهایی دارد زیرا این شرکت تحقیقاتی را که در تحلیل بازار انجام داده است که ببیند مردم بیشتر به دنبال چه محصولاتی می باشند؛ که نتیجه آن فقط و فقط محصولات با کیفیت بوده است. امروزه، شرکت فولاد البرز امروزه ظرفیت تولید خود را بالا برده است. این بالا بردن باعث شده است که بتواند محصولات اجاق گاز، هود، مایکروویو و شیرآلات را به بیش از 1.5 میلیون قطعه در سال تولید نماید که هر کدام از آن محصولات دارای بیش از 200 مدل مختلف می باشد. شرکت استیل البرز محصولات خود را علاوه بر داخل کشور به کشور های خاورمیانه و آسیا و اروپا صادر می نماید. بخش کنترل کیفیت این شرکت (QC) مسئول بازرسی محصولات با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها است. شما میتوانید برای دانلود کاتالوگ محصولات استیل البرز و دریافت لیست قیمت استیل البرز رو ی دکمه های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ محصولات استیل البرز

دانلود کاتالوگ استیل البرز

تاریخ بروز رسانی اردیبهشت 1403

لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه استیل البرز

دانلود لیست قیمت استیل البرز

تاریخ بروز رسانی اردیبهشت 1403

آشپزخانه قلب و مرکز یک خانه می باشد زیرا مهم ترین کار های روز شما یعنی پخت و طبخ در آن قسمت انجام می شود و آشپزخانه فضای گرد همایی خانواده است، فضایی که محل گپ و گفت خانواده است و فضای امن و گرمی است که می تواند به تحکیم روابط خانوادگی کمک می نماید و افراد خانواده را به هم نزدیک تر می کند. استیل البرز این باور را دارد که خانواده، محور و اساس جامعه می باشد و باید برای رفاه و شغل آن ها از بهترین و باکیفیت ترین اجناس استفاده نماید.

شرکت استیل البرز محصولات سینک، هود، اجاق گاز، فر، مایکروی و شیرآلات را تولید میکند.
سینک: بهترین سینک برای خانه ی شما سینکی می باشد که متناسب با فضا، نوع، سبک دکوراسیون آشپزخانه می باشد که شما با توجه به عمق ظرف شویی مورد نیاز خود باید آن را انتخاب نمایید.
هود: هود ها دارای 4 دسته تولید هستند گه این چهار دسته عبارت اند از مورب، مخفی، شومینه ای و تخت (فلت). این هودها با توجه به سلیقه مشتریان و دکوراسیون ها طراحی می شوند که رنگ های مشکی، سفید و استیل تولید می شوند. تنوع بالا در رنگ و مدل محصول باعث شده که شما بتوانید براساس طرح و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه بتوانید به کمک آن ست های بسیار زیبایی تولید نمایید.
فر: فرهای برقی در مقایسه با فرهای گازی و برقی-گازی در این است که این مدل فر ها دارای دستورات پخت بسیار زیادتری است. در توزیع گرما فرهای برقی نسبت به دو مدل دیگر دارای شعله گازی گسترده تری می باشد این باعث شده است که غذا را بتواند به شکلی یکنواخت مورد ظبخ قرار دهد به گونی ای که تمام قسمت آن بپزد. از طرف دیگر فرهای مدل گازی، بر خلاف فر برقی از نظر میزان مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و می تواند هزینه های شما را به صورت چشم گیری کاهش بدهد. در فرهای گازی شعله ی گاز باعث خشک شدن غذا های شما نمی شود.
ماکروویو: شرکت استیل البرز برای تولید مایکروویوهای توکار خود از فناوری های بروز جهان استفاده کرده است که در به کارگیری قطعات با کیفیت بسیار بالا و عملکرد متنوعی استفاده کرده است. این مدل ماکروویوها در دو مدل مایکرویو هیتر دار و مایکرویو سولار دوم تولید می شوند.
شیر آلات خانه: شیر های تولید شده توسط این شرکت دارای بهترین فناوری‌ و استانداردهای روز دنیا می باشد که نشان از با کیفیت بودن آن ها می باشد. این شیرآلات دارای تنوع بالایی می باشد. شیرآلات بهداشتی، سینک و ظرفشویی و... شرکت استیل البرز با توجه به همه این ویژگی ها دارای فروش بالایی می باشد و در بازار زبان زد فروشندگان می باشد.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود