برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت آدلان بروز رسانی 1بهمن 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

تجهیزات داخل کابینت ادلان

شرکت تجهيزات مدرن آشپزخانه آدلان کار رسمی خود را از 1386 با تولید کننده سبدهاي داخل کابينت شروع کرده است. اصل و اساس این شرکت ادلان بر اساس مشتری مداری بوده است که کمپانی ادلان تمام سعی خود را در افزايش رضایت مندی مشتریان و داشتن استاندارد های جهانی بوده است.
گروه صنعتی آدلان همواره از جدید ترین ماشین ها و ابزار ها در تولید محصولات استفاده کرده است تا نوآوری را در محصولات خود داشته باشد و با توجه به علم روز و نیاز مصرف کنندگان محصولات خود را تولید نماید. تولید محصول این روش گفته شده باعث شده که محصولات دارای کیفیت بالایی باشد. شرکت ادلان همواره سعی کرده که در طراحی و تولید خود ابتکار عمل داشته باشد تا بتواند محصولات زیبا و متنوعی را تولید نماید. نوآوری در تولید را می توان با اضافه شدن محصولات جدید و تکمیل سبد کالای خانه و آشپزخانه دید. تجهیزات داخل کابینت یا اکسسوری در تزیین محیط آشپزخانه و خانه ی شما کاربرد زیادی دارد و به شما در استفاده ی بهینه در استفاده از محیط آشپز خانه کمک می کند. شما می توانید به کمک تجهیزات داخل کابینت ادلان در آشپزخانه ی خود بهینه سازی را انجام دهید که این بهینه سایز می تواند در آراستگی آشپز خانه تاثیر به سزایی داشته باشد.

کاتالوگ تجهیزات آدلان

دانلود کاتالوگ ادلان

تاریخ بروز رسانی یکم بهمن 1400

لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه ادلان

دانلود لیست قیمت ادلان

تاریخ بروز رسانی یکم بهمن 1400

امروزه با توجه به قیمت های بسیار بالای ساختمان و خانه بسیار از افراد در آپارتمان هایی با فضایی کوچک زندگی می کنند از این جهت معمولا بر خلاف آشپزخانه های قدیمی دارای محیط بسیار کوچکی می باشد. پس شما باید راهکار هایی را تعبیه کنید که بتوانید از این فضا ها بیشترین استفاده را بنمایید. از این رو شما نیاز به تجهیزات داخل کابینت ادلان دارید زیرا کار اصلی این تجهیزات منظم کردن و استفاده بهینه از فضا می باشد. به کمک این تجهیزات داخل کابینت ادلان می تواند همچون قفسه ی کتابی برای شما باشد که وسایل را منظم می کند. همین استفاده ی بهینه و دادن طرح و چینش خاص به آشپزخانه باعث زیبایی هرچه بیشتر خانه شما می شود که گویی زیبایی این آشپزخانه ی لاکچری همچون شمعی در خانه ی شما می درخشد.

ممکن است فضای آشپزخانه شما مساحتی بزرگ باشد و نیاز به استفاده یهینه از فضا نداشته باشید ولی به هر حال شما در آشپزخانه ی خود نیاز به نصب تجهیزاتی داشته که کاربری آسوده خاطر را برای شما در آشپزخانه ایجاد نماید. همه ی ما از محیط آشپزخانه بیشتر برای شست و شوی ظروف، سرو غذا و آشپزی شست و شوی ظروف استفاده می کنیم ولی باید در این را در نظر گرفت که شما بسیاری از مواد غذایی را در یخچال یا کابینت های می گذاریم تا در آشپزی و سرو غذا از آن ها استفاده نمایید، پس باید بتوانید آن ها به نظم و کاربرد در محیط خود قرار دهید. شما می توانید به کمک این تجهیزات داخل کابینت ادلان این فضا را ایجاد نمایید. از وسایل ساخت تجهیزات داخل کابینت ادلان می توان به آبچکان، محصولات آویز، نظم دهنده داخل کابینت، نظم دهنده سوپر مارکتی، سبدهای گردان، سطل های ریلی داخل کابینت، محصولات استیل، نظم دهنده های ورقی داخل کابینت، محصولات چوبی و محصولات طلایی و رزگلد اشاره نمود.

برخی از ويژگی های تجهیزات داخل کابینت ادلان:
جلب رضایت مشتریان با بهبود کیفیت و تنوع محصولات
کیفیت بسیار بالا در محصولات و منحصربه فرد بودن آن ها
تنوع بسیار بالا در نوع و جنس محصولات کابینتی
توانايی رقابت با محصولات با کیفیت و مشابه خارجی
حضور فعال در بازارهای ایران و خاورمیانه
دارای گواهینامه های استاندارد جهانی و انجمن کیفیت ایران

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود