برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت دوان بروز رسانی اسفند 1401

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

شیرآلات دوان

مجموعه صنعتی ایرانیان گستر مقیسه، با برند جدید THE ONE در سال 1372 تأسیس شده است که همواره به رشد خود در عرصه ظرفیت تولید، توسعه تکنولوژی و نیروهای متخصص ادامه داده است. شرکت د وان یکی از پیشتازان در تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی می باشد که این تولید همراه با توسعه پایدار، محصولات با کیفیت، خلاقیت و نوآوری در طراحی و استفاده از به روز ترین ماشین آلات روز دنیا می باشد. محصولات شرکت دوان دارای استاندارد های ملی ایران می باشد که گواهینامه های بین المللی 2014 ISO -9001 و ISO10002 را کسب کرده است.
تمامی محصولات و شیر آلات شرکت دوان تحت استاندارد CE اتحادیه اروپا تولید شده اند تا بتوانند با محصولات هم رده خود رقابت کند و تا حدودی در این رقابت پیروز بوده است. در محصولات شرکت دوان از طراحی خاص، شیک و منحصر به فرد استفاده شده است بتواند زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی شما را قشنگ تر نمایید. آنچه امروز به نام شیرآلات بهداشتی The one در خدمت شماست برندی جدید از یک نام آشنای قدیمی است.

کاتالوگ شیرآلات دوان

دانلود کاتالوگ دوان

تاریخ بروز رسانی اسفند 1401

لیست قیمت شیرآلات دوان

دانلود لیست قیمت دوان

تاریخ بروز رسانی اسفند 1401

در هنگام انتخاب و خرید محصول اولین نکته ای که شما به آن توجه می نمایید زیبایی و طرح آن می باشد. از این رو شرکت دوان از بهترین و جدید ترین طرح برای تطبیق طرح های شیر با جدید ترین مد های روز استفاده کرده است.
تنوع بسیار بالا در رنگ‌ بندی شیر آلات می تواند فضایی لوکس را با هماهنگی با رنگ محیط خانه شما به وجود بیاورد که چشم هر بیننده را به خود خیره کند. معمولا شرکت دوان شیرآلات بهداشتی خود را در 5 رنگ بسیار پر کاربرد طلایی، طلایی مات، کروم، مشکی طلایی و سفید طلایی به تولید کرده است.
شیر آلات دوان دارای جنس بدنه ی اصلی از آلیاژ برنج است. تفاوت محصولات دوان با بعضی از برندهای موجود در بازار در این است که آن ها از فلز برنج با درصد بالایی از سرب استفاده می کنند و این خوب نمی باشد زیرا استفاده بیش از حد سرب باعث می شود که بعد از مدتی استفاده و در اثر واکنش با آب، دچار خوردگی و پوسیدگی می شود، این خوردگی می تواند به درون آب آشامیدنی انتقال یافته و سلامتی شما را به خطر بیندازد.
آبکاری به قسمت پوسته ی خارجی شیرآلات که پوشش نهایی آن را تشکیل داده است می گویند. کیفیت بالای آبکاری و ضخامت آن از عوامل مهمی هستند که در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی شما باید به آن توجه بسیار زیادی بکنید. هر چه کیفیت آبکاری بهتر و ضخیم تر باشد با طول عمر شیرآلات شما رابطه مستقیم دارد و بهترین آبکاری باعث می شود که طول عمر شیر آلات شما بالاتر می برد و دیرتر دچار آسیب و فرسودگی بشوند.
آبکاری شیرآلات بهداشتی بسته به جنس آن دارای انواع بسیار متفاوتی می باشد که دارای رنگ های متنوعی همچون طلایی، طلایی مات، مشکی، سفید، کروم و یا حتی رنگهای قرمز و زرد نیز برای پوشش شیرآلات بهداشتی در نظر گرفته می شود.
شیرآلات بهداشتی معمولا جزو پر استفاده ترین وسیله هایی هستند که همه ی ما هر روز به دفعات متعدد با آنها سروکار داریم که امروزه بسیار به بهداشتی بودن تاکید شده است. تمام قطعات استفاده شده در این شیر آلات مثل مهره اتصال، بدنه و شیلنگ به گونه ای طراحی و تولید شده باشد تا بتواند دمای ۹۰ درجه کوچک ترین تغییری نکند خراب نشود. تمامی قطعات این شیر ها به صورت ضد آب و ضد زنگ تولید شده است تا در اثر استفاده طولانی مدت از این شیر آلات مانند روز اول خود باشند. این شیر آلات دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد که مانع گرفتن جرم و میکروب در درون آن می شود که این نکته علاوه بر بهداشتی بودن آن باعث می شود که لوله کوچک ترین گرفتگی نداشته باشد و با توجه به حالت سری های این شیر ها افزایش فشار آب داشته باشد.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود